اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980224368238296

دومین دوشنبه‌ بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980224368238296

http://bit.ly/2Ho6upp

، تهران , (اخبار رسمی): دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان، آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود. این بازار هفتگی در مدت زمان اندکی با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده و از تب و تاب خاصی برخوردار است.

دومین دوشنبه بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان
دومین دوشنبه‌ بازار بهاری فروشگاه بزرگ ایرانیان

زمان برگزاری دومین دوشنبه بازار بهاری سال 98، 30 اردیبهشت ماه است.

با توجه به مکان‌یابی و موقعیت شناسی منطقه 17، فروشگاه بزرگ ایرانیان در محله امام‌زاده حسن(ع) تهران واقع شده است. این فروشگاه مکانی برای عرضه مستقیم انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان است.

در دسترس بودن تمامی پوشاک مورد نیاز مشتریان و متناسب بودن با سلایق آن‌ها، ایجاب می‌کند، مردم وقت زیادی صرف انتخاب پوشاک کنند. بنابراین لزوم و درخواست راحتی و آسایش در حین خرید احساس می‌شود.

 مدیران این مجموعه با کسب تجربه‌ای افزون بر 12 سال، از طریق بازدید برترین فروشگاه‌های داخل و خارج کشور، بسیاری از امکانات مورد نیاز مشتریان را فراهم کرده‌اند.

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان، آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود. این بازار هفتگی در مدت زمان اندکی با استقبال خوب مردم روبه برو شده و از تب و تاب خاصی برخوردار است.

بسیاری از مشتریان اصلی‌ترین علت خرید در دوشنبه بازار و لذت بردن از آن را، کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب، تنوع کالاها، برخورد خوب پرسنل، متنوع بودن کالاها، وجود مکانی برای استراحت حین خرید، تخفیف‌های 10 درصدی، سهولت دسترسی به فروشگاه (از طریق خودروی سواری، مترو، BRT و اتوبوس) نبودن طرح ترافیک زوج و فرد ، وجود پارکینگ برای پارک کردن خودرو شخصی در نزدیک‌ترین محل و ... میدانند.

زمان برگزاری دومین دوشنبه بازار بهاری سال 98، 30 اردیبهشت ماه است.

معرفی فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان با فضایی بیش از 6 هزار متر مربع و متشکل از پنج طبقه، آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

معرفی طبقات مختلف فروشگاه بزرگ ایرانیان

طبقه زیر زمین (-2): انواع پوشاک کودک و نوجوان (دخترانه و پسرانه) از سنین نوزادی تا 18 سال در این طبقه عرضه می‌شود. برندهای ایرانی و غیر ایرانی (ترکیه و ... ) در آن به چشم می‌خورد.

فضای این محوطه بیش از هزار متر مربع بوده و انواع لباس راحتی، مجلسی و پوشاک سیسمونی، با تنوع، سلایق کودکانه و مطابق جدیدترین مدل روز به فروش می‌رسد.

طبقه زیر زمین (1-): فروش انواع لباس مردانه شامل (کت و شلوار برند، پیراهن، تیشرت، کت تکی، شلوار، اکسسوری مردانه و ...) در این طبقه انجام می‌شود. آقایان می‌توانند در صورت نیاز به لباس روزمره، لباس رسمی، لباس راحتی و خانگی، به فروشگاه ایرنیان، طبقه زیر زمین، مراجعه کرده و تمامی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

طبقه همکف: بیش از هزار مدل مانتو مجلسی، مانتو عقد، اداری، اسپرت زنانه و دخترانه در رنگبندی‌ها و مدل‌های متنوع، طرح‌های شیک و زیبا، برای تمامی سایز‌ها (حتی سایز بزرگ)، در این طبقه به فروش می‌رسد. 

طبقه بالای همکف: این طبقه اختصاص به مانتو های vip دارد. مانتوهای شیک، برند و اورجینال که فقط در این طبقه قابل مشاهده است.

طبقه دوم: طبقه دوم متفاوت‌تر از سایر طبقات است. غرفه‌های مختلفی در این طبقه قرار گرفته‌اند . مانند: غرفه لباس مجلسی، لباس راحتی، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و سندل، کیف، زیر پوش و حوله و تن پوش و ...

لباس‌های مجلسی آن شامل لباس مخصوص مراسم عصر، لباس شب بلند، لباس نامزدی، لباس رسمی کوتاه، کت و شلوار زنانه، کت و دامن و ... است.

تمامی غرفه‌های یاد شده در دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان، کالاهای خود را با تخفیف 10 درصدی عرضه می‌کنند اما تنها  مشتریانی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان می‌توانند از تخفیف دوشنبه بازار استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به هنگام خرید، شماره موبایل صحیح خود را به صندوق‌دار اعلام کرده و در باشگاه مشتریان فرم عضویت پر کنند. ارائه کد ملی ضروری است.

سایر مزایای این واحد عبارت‌اند از :

اهدا کارت هدیه به مشتریانی که امتیازشان به حد تعیین شده، رسیده باشد.

ارائه تخفیف 10 درصدی روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه (دوشنبه بازار).

اطلاع رسانی اخبار مربوط به فروشگاه مانند : تغییر دکوراسیون، زمان برگزاری قرعه کشی و نتایج آن، اضافه شدن غرفه جدید، جشنواره فروش و ...

دوشنبه 30 اردیبهشت، آخرین دوشنبه این ماه ، فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به خرید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی