اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980505389149206

فروشگاه‌های اینترنتی در جهت رشد و توسعه اقتصاد کشور

فناوری نوین همدل و همراه با رونق تولید

کد: 13980505389149206

http://bit.ly/2SPcYSf

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی را نیز بصورت محصولات صادراتی عملیاتی کنند و این قابلیت را دارند که به غیر از عرضه محصولات ایرانی و داخلی، محلی برای جذب توریست‌ها نیز باشند.

فناوری نوین، همدل و همراه با رونق تولید
فناوری دیجیتال و تجارت الکترونیک دو حوزه‌ی اصلی در رشد و توسعه‌ی کسب و کارهای اینترنتی

فناوری دیجیتال و تجارت الکترونیک دو حوزه‌ی اصلی در رشد و توسعه‌ی کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‌روند. با استفاده از فناوری دیجیتال و قابلیت‌های موجود در بخش تجارت الکترونیک با راه‌اندازی کسب و کارهای جدید نیازهای تولید‌کنندگان و کاربران را پاسخ داده و گامی در جهت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید  برداشته است.

فضای مجازی به ویژه کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی از ظرفیت بالایی در جهت رشد و توسعه اقتصاد کشور برخوردار هستند. این امیدواری وجود دارد عوامل تاثیر گذار در رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی، با بهره‌گیری از تجارب دیگر کشور‌ها و در چارچوب منافع ملی کشور، فعال شوند و زمینه رشد و تعالی حمایت از محصولات داخلی و اقتصاد کشور را فراهم کنند.

این وب سایت‌ با راه‌اندازی فروشگاه‌ اینترنتی تخصصی در عرضه محصولات صد‌ درصد ایرانی، که یکی از راهکارهای کشورهای جهان در حمایت از محصولات داخلی است گام برداشته است که  نمونه‌ موفق در این زمینه محسوب می‌شود. معرفی محصولات تولیدکنندگان ایرانی توسط فروشگاه‌ اینترنتی شُکا از اهمیت زیادی در توسعه خرید محصولات داخلی برخوردار است.

این وب سایت‌ اطلاعات محصولات ایرانی را به طور دقیق ارائه کرده و امکان خرید آنها برای کاربران را فراهم کرده است. علاوه بر این امکان آشنایی با تولیدکنندگان نیز در این سایت‌ وجود دارد. راه‌اندازی این گونه فروشگاه‌ها نه تنها موجب توسعه خرید محصولات ایرانی و داخلی می‌شود، بلکه امکان دسترسی به اطلاعات محصولات و فرهنگ‌سازی و حمایت از تولید‌کنندگان داخلی برای رونق تولید را فراهم می‌آورد و مقایسه کیفیت‌ها، صرفه‌جویی در زمان، کاهش قیمت‌ها و حذف واسطه‌ها و سودارگران را نیز درپی دارد.

این وب سایت‌ که بصورت دایرکتوری طراحی شده است می‌تواند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی را نیز بصورت محصولات صادراتی عملیاتی کند و این قابلیت را دارد که به غیر از عرضه محصولات ایرانی و داخلی، محلی برای جذب توریست‌ها نیز محسوب شود. اکثر توریست‌ها تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشور آشنا شوند و خرید کنند.

این وب سایت‌ با اجرای سیستم درب به درب ارسال محصولات این امکان را به کاربران می‌دهد تا با خیال راحت محصولات با کیفیت و متنوع تولیدکنندگان ایرانی را بصورت تازه از مبدا تولید خریداری و سفارش خود را در منزل و یا محل کار تحویل بگیرند.

همچنین با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی، تکنولوژی‌های جدید بسته‌بندی و نوآوری در ارائه و بومی‌سازی محصولات، استفاده از راهکارهای کاهش قیمت تمام شده، به روز بودن و انطباق آن با استاندارد‌های جهانی، ایجاد جذابیت در ارائه محصولات، تنوع در ارائه آن و فدا نکردن کیفیت در قبال کمیت که خود می‌تواند ضربه بزرگی بر این عرصه بگذارد؛ توجهی خاصی داشته است و با ایجاد راهکارهای متنوع متنی و ویدئویی در ارائه راهنمایی تولید‌کنندگان و کاربران اقدام کرده است.

حمایت از تولید داخل یعنی کمک به صنعت کشور برای تولید محصولات با کیفیت. این حمایت در سطوح مختلفی توسط کاربران انجام می‌شود. کاربران باید نظرات خود را به گوش تولید‌کننده برسانند و برای اصلاح کیفیت محصولات تولید شده تمام تلاش خود را انجام دهند. این تلاش می‌تواند از ارسال پیشنهاد به تولید‌کننده شروع شود.

اصلی‌ترین حمایت کاربران از تولید داخل این است که نسبت به تولید داخل بی‌تفاوت نباشند. لذا مردم با مشارکت و سرمایه‌گذاری در بسترهای تولیدی کشور می‌توانند گامی اساسی در این مسیر اعمال کنند.

در این بین حمایت مردم و کاربران از تولید ملی مقدمه‌ای بر اشتغالزایی، کارآفرینی و افزایش بهره‌وری در تمامی عرصه‌ها و همچنین بهبود وضعیت اجتماعی زندگی مردم، کاهش نرخ تورم و افزایش اثرات مثبت در اقتصاد و نهایتا رشد و ترقی کشورمان خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]