اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980528396859206

در دوران رکود هوشمندانه عمل کنیم

کد: 13980528396859206

http://bit.ly/322DuLx

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه شُکا به صورت دایرکتوری طراحی شده و می‌تواند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی را نیز به صورت محصولات صادراتی عملیاتی کرد.

در دوران رکود هوشمندانه عمل کنیم
امتیازی برجسته برای تولید‌کنندگان و کاربران

در کنار سختی‌های فراوانی که در دوران‌های رکود و بحران پیش پای مدیران شرکت‌ها و تولیدی‌ها قرار می‌گیرد، فرصت‌های نابی هم شکل می‌گیرد که در صورت پیش بینی درست و آمادگی لازم می‌توان از این فرصت‌های طلایی استفاده کرد. به عنوان مثال استفاده از سایت‌های دایرکتوری و تجارت الکترونیک، فروش‌کالا به‌ صورت آنلاین مستقیم و درب به درب، تبلیغات یکپارچه اینترنتی با کمک فناوری دیجیتال که علاوه بر داشتن مخاطبان بی‌شمار، خاص بودن آن‌هاست که امتیازی برجسته برای تولید‌کنندگان و کاربران  محسوب می‌شود.

این روزها که اقتصاد کشور و متعاقبا اقتصاد محصولات تولید‌کنندگان ایرانی دچار تلاطم است، آشنایی و فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی در خصوص تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی بسیار حائز اهمیت است. البته گفتنی است کاربران باید جهت خرید هوشمندانه از تولیدات ایرانی آشنایی با شرکت‌ها و تولید‌کنندگان ایرانی و آخرین تغییرات قیمت محصولات و نوسانات قیمتی در سراسر ایران هم باخبر باشند.

در حال حاضر وب سایت‌هایی در کشور وجود دارند که به تبلیغات محصولات ایرانی می‌پردازند، ولی باید به فکر انتخاب همراهی همیشگی برای جستجوهای تولیدات و محصولات ایرانی بود. سامانه‌ای که بتواند تمام نیازهای کاربران و شرکت‌ها و تولیدی‌های کشور را پاسخگو باشد. ای‌شُکا  سامانه‌ای است که با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و تیمی کارآمد توانسته این مهم را برآورده سازد و تمام نیازهای تولید‌کنندگان را در یک پلتفرم ارائه دهد.

این سامانه علاوه بر ارائه فایل‌های مختلف فروش، به پردازش اطلاعات پرداخته و از آخرین قیمت محصولات تولید‌کنندگان در سراسر ایران را همراه با تصاویر محصولاتشان با کیفیت مناسب به کاربران ارائه می‌دهد. از این رو این وب سایت به کاربر لذت جستجو در بازار محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را می‌دهد. علاوه بر این می‌توان برای آگاهی از مشخصات محصولات به قسمت توضیحات رفته و با جستجوی محصول مورد نظر از وضعیت این محصول از نظر کیفیت، حمل‌ونقل و قیمت‌ها مطلع شد.

این سامانه که بصورت دایرکتوری طراحی شده است می‌تواند افزون بر فروش داخلی، معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی را نیز بصورت محصولات صادراتی عملیاتی نماید و این قابلیت را دارا می‌باشد که به غیر از عرضه محصولات ایرانی و داخلی، محلی برای جذب توریست‌ها نیز محسوب شود. اکثر توریست‌ها تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشورمان آشنا شوند و خرید کنند.

بیائیم با خرید هوشمندانه محصولات ایرانی در دوران رکود اقتصاد کشوررا متحول نمائیم مهم این است که نبض بازار محصولات کشورمان را به دست افرادی بسپاریم که هم‌فکر و هم‌سو با جریان اقتصاد مقاومتی عمل می‌کنند.

بررسی عملکرد کشورهایی که هم اکنون در بالاترین رده‌های اقتصادی جهان قرار گرفته‌اند مثل (ژاپن، چین، آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، هند، کره‌جنوبی، استرالیا و روسیه) نشان می‌دهد عنصر اصلی پیشرفت اقتصادی کشورهای پیشرفته جهان آن چیزی است که در ادبیات انقلاب اسلامی «اقتصاد مقاومتی» نامیده می‌شود.

حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]