اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980611401059206

محرم و حمایت از اقتصاد مقاومتی

کد: 13980611401059206

http://bit.ly/2ZLfBWY

، تهران , (اخبار رسمی): با خرید مستقیم از تولید‌کنندگان ایرانی در فروشگاه جامع اینترنتی شُکا، امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید‌کنندگان از طریق خرید محصولات ایرانی اقدام به پذیرایی ازعزاداران حسینی کنید و چای روضه اباعبدالله حسین (ع) را با محصولات صد‌در‌صد ایرانی به پا کنید.

محرم و حمایت از اقتصاد مقاومتی
محرم فرصتی مغتنم در جهت اقتصاد مقاومتی

این روزهای ماه محرم که بازار خرید کالاها و محصولات مانند چای و زعفران... برای تهیه غذای نذری داغ است، چقدر خرید کالا و محصولات ایرانی مورد توجه قرار دارد؟ اگر هیئات‌ مذهبی به این نکته توجه داشته باشند بی‌شک ماه محرم علاوه بر همه برکاتش رونق اقتصادی را نیز به بازار خواهد آورد. مدت‌هاست که در محافل مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سخن از اقتصاد مقاومتی و تأثیری که بر رشد و پیشرفت کشور داشته است و همه بر این نکته متفق هستند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تا حد امکان از رزمنده تولیدکننده ایرانی حمایت کرده و کالای ایرانی خریداری کرد.

خرید محصولات ایرانی علاوه بر رونق کارخانه‌ها و جلوگیری از افزایش آمار بیکاری موجب عزت و غرور ملی شده و باعث می‌شود که باور کرد تولیدکنندگان قادر هستند با تکیه بر توانمندی‌های خود کشور را بسازند. پس اگر هیئت‌های مذهبی به این نکته توجه داشته باشند ماه محرم و صفر علاوه بر همه برکاتش رونق اقتصادی را نیز به بازار چای ایرانی و دیگر کالاها و محصولات خواهد آورد. امسال در تمامی هیئت‌ها و تکایا باید موضوع اقتصاد مقاومتی در خریدها و.. مد نظر قرار گرفته و مورد تأکید واقع شود.

یکی از محصولات ارگانیک ایرانی چای است که نا‌آشنایی مردم با چای ایرانی و غربت و غیبت این‌ محصول مرغوب وطنی باعث ‌شده سلیقه و ذائقه ایرانیان به سمت چای خارجی گرایش پیدا کند. وقتی محصول در بازار نباشد و درست معرفی ‌نشود، خود به خود مشتری به سمت آنچه در دسترس هست گرایش پیدا می‌کند.

با خرید چای و زعفران ایرانی از  تولید‌کنندگان بصورت مستقیم و ارسال آن بصورت درب به درب و مصرف آن در هیئات و تکیه‌های ابا‌عبدالله الحسین (ع) عزادران با این چای و زعفران خوب و ارگانیک ایرانی آشنا می‌‌شوند و هم با این کار به اقتصاد کشور و کشاورزان زحمتکش ایرانی کمک خواهند کرد. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی شُکا این است که برای سلامتی خود و خانواده خود و کمک به چایکار و کارخانه‌دار ایرانی و همچنین زعفران کاران و کارگران شاغل در این حرفه‌ها، مصرف چای و زعفران ایرانی را در اولویت قرار دهند.

با خرید مستقیم از تولید‌کنندگان ایرانی در فروشگاه جامع اینترنتی شُکا، امسال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید‌کنندگان از طریق خرید محصولات ایرانی اقدام به پذیرایی ازعزاداران حسینی کنید و چای روضه اباعبدالله حسین(ع) را با محصولات صد‌در‌صد ایرانی به پا کنید که گام مثبتی در راستای حمایت از رزمنده تولیدکننده ایرانی خواهد بود.

پرچم عاشورا و اباعبدالله حسین(ع) در طول تاریخ همیشه توسط مردم برافراشته نگاه داشته شده و در زمینه کمک به هیئت‌ها و خرید کالاها و محصولات ایرانی از تولید‌‌کننگان ایرانی که رزمندگان جبهه اقتصادی هستند برای غذای نذری نیز خود مردم توجه وِیژه خواهند داشت .

سایت دایرکتوری شُکا این امکان را برای افراد فراهم آورده تا برند و محصولات با کیفیت ایرانی را بشناسند و فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی را برای خود و خانواده فراهم آورند.

حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]