اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980708408819206

آشنایی و فرهنگ‌سازی در خصوص تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی

حکایت بیاد ماندنی یک خرید اینترنتی

کد: 13980708408819206

http://bit.ly/2nNnTAu

، تهران , (اخبار رسمی): می‌توان با حمایت و یاری رساندن به تولیدکنندگان و امکان استفاده از فناوری‌های دیجیتالی روز دنیا گام موثر‌ی در حوزه فرهنگ‌سازی و شناخت شیرینی‌های سنتی و محصولات ایرانی و فروش داخلی و صادرات غیرنفتی برداشت.

حکایت بیاد ماندنی یک خرید اینترنتی
شفافیت در انتخاب و خرید

این روزها که اقتصاد کشور و متعاقبا اقتصاد محصولات تولید‌کنندگان ایرانی دچار تلاطم است، آشنایی و فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی در خصوص تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی بخصوص محصولات سنتی بسیار حائزاهمیت است. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی همه ایرانی‌هاست و نشان از مسئولیت، دقت و هوشیاری تولید‌کنندگان و مدیران واحد‌های تولیدی به عنوان یک رزمنده خط مقدم دارد که تولید، تهیه و ارائه محصولات ارگانیک را برای جامعه ایرانی دو چندان می‌کنند.

ظرفیت‌های محصولات ایرانی

کشورهای جهان، از ظرفیت کالاها و محصولات تولیدی منحصربه فرد خود، برای صادرات و ایجاد اشتغال، نهایت استفاده را می‌کنند. شیرینی‌های ایرانی، از جمله کالاهایی است که نظیر آن در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود، این بدان معناست، که می‌توان با حمایت و یاری رساندن به تولیدکنندگان و امکان استفاده از فناوری‌های دیجیتالی روز دنیا  گام موثر‌ی در حوزه فرهنگ‌سازی و شناخت شیرینی‌های سنتی و محصولات ایرانی و فروش داخلی و صادرات غیرنفتی برداشت.

شفافیت در انتخاب و خرید

این سامانه با توزیع محصولات گوناگون با روش‌های متنوع و ارسال مستقیم و درب به درب توانسته‌ است کاربران را علاوه ‌برآشنایی با محصولات ایرانی و تولید‌کنندگان ایرانی انتخاب هوشمندانه آنها را افزایش داده و اطمینان بیشتری برای انتخاب محصولات در اختیار کاربران بگذارد. به این موارد باید تخفیف‌های گوناگونی که روی تمامی تصاویر محصولات بصورت شفاف از طرف تولید‌کنندگان اعمال می‌شود را نیز اضافه کرد. با این شرایط کاربران مجاب می‌شوند که کارکرد فروشگاه‌های اینترنتی دایرکتوری می‌تواند برای جامعه مفید باشد.

نتیجه جالب مقایسه یک خرید

تجربه اولین خرید کاربران از یک سامانه اینترنتی دایرکتوری سبب می‌شود تا خرید انجام شده را نتیجه گیری کنند؛ به نتایج جالبی می‌رسند، نخست گذراندن وقت کمتر برای خرید، دوم انتخاب صحیح و هوشمندانه و ضروری به سبد خرید، سوم قیمت مناسب تمام شده و شفاف صرف هزینه کمتر به نسبت گذشته و چهارم ارتباط مستقیم با تولید‌کنندگان و آشنایی با برندهای ایرانی به کمک فناوری دیجیتال برای مدتی طولانی و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت بیاد ماندنی برای خیلی از کاربران از سامانه‌ی اینترنتی دایرکتوری می‌شود.

فرهنگ سازی جامعه‌ای سالم و با نشاط

شُکا سامانه‌ای برای آشنایی کاربران و فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی در خصوص تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی و بصورت سامانه‌ای دایرکتوری با کمک فناوری کاملا دیجیتالی و برگرفته از عنصر اصلی پیشرفت اقتصادی کشورهای پیشرفته جهان «اقتصاد مقاومتی»، که افزون بر فروش داخلی به معرفی و فروش محصولات داخلی برای مشتریان جهانی بصورت محصولات صادراتی و محلی برای جذب توریست‌ها که تمایل دارند با تولیدات و محصولات کشور آشنا شوند و خرید کنند و بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم،... را دریک پلتفرم فراهم آورده است.

شفافیت در تولید و خرید

تولیدکنندگان با ثبت نام در این سامانه دایرکتوری علاوه بر تبلیغات مداوم در سایت‌های معتبر و... و رتبه‌بندی (سئو) رتبه اول گوگل، برند و محصولات خود را جهانی می‌کنند و در سامانه فروشگاهی شُکا محصولات با کیفیت خود را با تصاویر جذاب و باکیفیت به کاربران خود به اشتراک می‌گذارند و شفافیت در انتخاب و خرید و تجربه اولین خرید کاربران را از یک سامانه اینترنتی دایرکتوری و لذت این نوع خرید برای همیشه به یک حکایت بیاد ماندنی برای آنها فراهم می‌آورند.

نتیجه یک اعتماد

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را صمیمانه ارج نهاده و به آن به عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی همه و نظرات خریداران یاری‌گر در ارائه‌ی هر چه بهتر خدمات است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شُکا به ادرس www.eshoka.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]