اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980728414309206

محصولات سنتی ایرانی پیشینه‌ای چندصد ساله دارد

سامانه دایرکتوری، فرهنگ و سنت ایرانی

کد: 13980728414309206

http://bit.ly/31yDRN4

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در کشور و توسعه استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند گامی موثر در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی باشند. حمایت از تولید‌کنندگان و همراهی با کاربران در عرصه فناوری‌های نوین با توجه به شرایط اقتصادی امری ضروریست.

سامانه دایرکتوری، فرهنگ و سنت ایرانی
خدمات فناوری‌های نوین دیجیتالی جهت فرهنگ‌سازی محصولات سنتی ایرانی

با توسعه فناوری نوین دیجیتالی و تاثیر پذیری در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امروزه شاهد تغییر در فعالیت‌های اقتصادی و ارتباط جمعی هستیم امری که از یک سوی می‌تواند باعث افزایش بازدهی و از سوی دیگر در صورت عدم مدیریت آسیب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در کشور و توسعه استفاده مردم از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند گامی موثر در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی باشند. حمایت از تولید‌کنندگان و همراهی با کاربران در عرصه فناوری‌های نوین  با توجه به شرایط اقتصادی امری ضروریست که می‌تواند به رشد اقتصادی کشور در تحقق رونق تولید کمک کند.

با وجود محصولات سنتی ایرانی با پیشینه‌ای چندصد ساله هنوز هم آمار دقیقی از فعالیت واحدهای سنتی و کارگاهی وجود ندارد. و  تا به امروز متاسفانه متولیانی پیدا نشده‌اند تا این میراث ارزشمند را احیا کرده و یک جا جمع‌آوری کنند و در حفظ آن بکوشند و برای عرضه در داخل و صادرات انواع محصولات سنتی چاره‌اندیشی جدی کنند؟!

در سال‌های اخیر فروش محصولات سنتی ایرانی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بصورت پراکنده توسط تولید‌کنندگان جهت فروش عرضه می‌شود که این روش درستی نیست. البته راه‌های خوبی برای این که تولید‌کنندگان بتوانند در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی  به چشم آمده و بتوانند محصولات خود را ارائه دهند، وجود دارد. راه‌هایی که از طریق آنها دسترسی به مخاطبان و کاربران را در این رسانه‌ها به حداکثر خواهد رساند.

این سامانه با فراهم کردن امکانات فناوری‌های نوین دیجیتالی با روشی مناسب برای اطمینان از دیده شدن محصولات تولید‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را پیشنهاد می‌کند و پس از آن قادر خواهید بود تا با مخاطبان و کاربران خاص خود ارتباط نزدیکتری داشته باشید و همچنین کاربران جدیدی پیدا کنید و آنها نیز از این که خاص‌تر و متناسب با نیازهای آنها برخورد کرده و محصولاتتان را با این روش ارائه می‌دهید، قدردانی می‌کنند.

سامانه دایرکتوری و کاملا دیجیتالی شُکا راهی مناسب برای تولید‌کنندگان و برندهای آنها و نمایشگاهی دائمی برای محصولات ایرانی است تا از طریق آن بیشترین دسترسی را به مخاطبان و کاربران خود در داخل و خارج از ایران داشت.

این سامانه یکپارچه دایرکتوری را با استراتژی مشخص طراحی و به کار گرفته‌ و مجموعه‌ای را با فناوری کاملا دیجیتالی با کمک مرسوله‌های پستی ایران راه اندازی کرده که نقطه تماس کاربران با تولید‌کنندگان از طریقه این سامانه خواهد بود؛ این بخشی از اهداف نوآوری و موفقیت مجموعه شُکا است.  هدف ما این است که همراه با تولید‌کنندگان و انتظارات کاربران حرکت کنیم.

وقتی کاربران محصولات تولید‌کنندگان ایرانی را از سامانه شُکا خریداری می‌کنند، محصولی باید به آنها ارائه شود که خود هم انتظارش را نداشته باشند. کاربران از اصلی‌ترین سرمایه‌های شُکا هستند، کاربران تصور نکنند که با ارسال و تحویل کالا کار شُکا تمام می‌شود؛ بلکه از آن زمان، تازه کار سنجش میزان رضایت کاربران و درک خواسته‌ها و ذائقه آتی آنها، برای شُکا آغاز شده است. لذا این مجموعه در تلاش است تا بتواند به نحو مطلوبی آن را با کمک تولید‌کنندگان با شفافیت اجرائی و عملی کند.

ما تلاش می‌کنیم نوآوری داشته باشیم، این تولید‌کنندگان هستند که به عنوان رزمندگان خط مقدم عرصه تولید  باید براساس خدمات فناوری‌های نوین دیجیتالی شُکا جهت فرهنگ‌سازی محصولات ایرانی و آشنایی کاربران با آن را فراهم آورده و تصویر مناسبی را برای آنها فراهم ‌آورند و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت بیاد ماندنی برای خیلی از کاربران از سامانه‌ی اینترنتی دایرکتوری شُکا را محیا کنند.

شُکا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را صمیمانه ارج نهاده و به آن به عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. بهبود امور و داشتن جامعه‌ای سالم آرزوی ماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]