اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904034386713811

چگونه بهترین زعفران صادراتی را شناسایی کنیم؟

کد: 139904034386713811

https://bit.ly/3hZ3XSC

، اصفهان , (اخبار رسمی): خرید و فروش زعفران صادراتی در حال حاضر یکی از پرسودترین معاملات در بازارهای صادراتی و بین المللی است. این محصول کشاورزی با خواص منحصر به فرد و ویژگی هایی که دارد برای بسیاری از کاربردها در تمام کشورها مصرف می شود.

چگونه بهترین زعفران صادراتی را شناسایی کنیم؟ ویمکس
چگونه بهترین زعفران صادراتی را شناسایی کنیم؟

امروزه می توان در بخش هایی از مدیترانه، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و ایران، گل های زعفران در حال رشد را مشاهده کرد. اما نکته قابل توجه آن است که کیفیت این محصولات در نقاط مختلف، متفاوت خواهد بود.

مشکل اصلی در خرید و فروش زعفران صادراتی در بازارهای جهانی، تمایل برخی فروشندگان برای مخلوط کردن مقدار کمی زعفران با ادویه های ارزان قیمت و فروش آن به عنوان بهترین کیفیت برای به دست آوردن سود بیشتر است.

بنابراین خریداران زعفران صادراتی چگونه می توانند بهترین کیفیت این ادویه را شناسایی کنند؟ برخی از راهکارها و نشانه هایی وجود دارد که به راحتی می توان زعفران اصل را از تقلبی تشخیص داد.

  • رنگ زعفران صادراتی

احتمالاً سریع ترین و مشخص ترین علامت برای تمایز میان زعفران اصل و تقلبی، رنگ آن است. تمام زعفران ها باید دارای رنگ قرمز روشن باشند. اگر آن را به صورت پودر خریداری می کنید، دقت زیادی داشته باشید، زیرا برخی از تولید کنندگان زعفران ارزان، تصمیم می گیرند که مواد دیگری را با پودر مخلوط کنند تا وزن بسته افزایش داشته باشد!

  • طعم و عطر

برای خرید زعفران باید آن را از نظر طعم و بو بررسی نمود. اگر نخی از زعفران در دهان مزه شود و اگر به طرز قابل ملاحظه ای شیرین بود، این محصول، تقلبی است. زعفران با بهترین کیفیت، بوی قوی و غیرقابل توصیفی دارد.

  • نوع بسته بندی

ممکن است کم اهمیتی به نظر برسد اما بسته بندی زعفران صادراتی می تواند چیزهای زیادی را برای مشتری، تعریف کند. زعفران ها باید داخل یک ظروف کوچک، بدون نفوذ هوا و مقاوم در برابر نور باشد.

  • بافت زعفران صادراتی

یک نخ زعفران اگر به آرامی مالش داده شود، باید خشک و شکننده باشد. اگر کمی رطوبت دارد، به این معنی است که رطوبت در بسته بندی ها باقی مانده است که موجب افزایش وزن نیز می شود.

علاقمندان می توانند برای خرید و فروش زعفران صادراتی به وب سایت گروه بازرگانی ویمکس مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار