اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244551613811

چگونگی خرید و فروش عسل صادراتی ایران

کد: 139906244551613811

https://bit.ly/3hGbX9P

، اصفهان , (اخبار رسمی): اولین قدم برای موفقیت در صادرات وفروش به کشورهای دیگر،دانستن قوانین صادرات عسل است.بحث صادرات با بازاریابی،انواع استانداردها،گمرک،ترخیص کالاومقررات حقوقی بین المللی گره خورده وجداناپذیر است.این مباحث برای عسل صادراتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در ادامه به بررسی مقررات صادرات عسل در ایران می پردازیم

چگونگی خرید و فروش عسل صادراتی ایران  !!
چگونگی خرید و فروش عسل صادراتی ایران
  1. برای صادرات عسل مانند هر کالای دیگری، قوانینی وجود دارد که صادر کننده باید آن ها را بداند و رعایت کند ؛یکی از این موارد داشتن گواهینامه سلامت غذا و دارو از وزارت بهداشت است. داشتن این گواهی یکی از قوانین صادرات برای عسل صادراتی بوده که به منظور اطمینان طرفین قرارداد از سلامت و ایمن بودن کالا صادر می شود.
    نکته ای که در خصوص این گواهی وجود دارد این است که این گواهی صرفا برای خوراکی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی صادر می شود و سایر صادر کنندگان نیازی به اخذ آن ندارند. برای صدور این گواهی، ادعای ارگانیک بودن محصول تحت نظارت متخصصین بررسی شده و سپس این گواهینامه به دارنده کسب و کار اعطا می شود. شناسایی خطرات کالای صادر شده از دیگر اهداف این گواهینامه است.
     
  2. برای اطمینان از رعایت نکات ایمنی و کیفی کالا، تسهیل در صادرات کالاهای مشمول استاندارد اجباری، جلوگیری از کنترل های غیر ضروری و کاهش هزینه های نظارت، در کشور مقصد این گواهینامه صادر می شود. به موجب این گواهینامه طرف قرارداد از کنترل فنی کالا اطمینان حاصل می کند.
    یکی دیگر از مقررات صادرات عسل دریافت گواهی استاندارد است زیرا عسل نیز از کالاهای صادراتی محسوب می شود که صادرکننده آن ملزم به دریافت نشان استاندارد و رعایت قوانین صادرات برای عسل صادراتی است. جهت اعطا نشان استاندارد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران یک دسته از خصوصیات عسل از جمله میزان ساکاروز، گلیسرول، اتانل، پرولین، قند عسل و ویژگی های کندو عسل مورد بررسی قرار می گیرد.
     
  3. صادر کننده باید یک پروفرما یا پیش فاکتور برای خریدار در کشور وارد کننده ارسال کند. در این پیش فاکتور تمام خصوصیات کالا ، قیمت و مشخصات فروشنده درج می شود. در خصوص صادرات عسل نیز این پروفرما یکی از مقررات صادرات برای عسل صادراتی محسوب می شود.
  4. بسته بندی یکی از عوامل مهم در صادرات است که بسیاری از صادرکنندگان اهمیت آن را در کنار سایر عوامل ناچیز می پندارند در صورتی که یکی از مفاد قرارداد در قوانین صادرات عسل محسوب می شود. بسته بندی کالا باید دقیق مطابق آن چیزی باشد که در قرارداد ذکر شده است.
    از آن جا که عسل صادراتی یکی از محصولات فساد پذیر به شمار می آید بسته بندی این کالا برای صادرات بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در خصوص عسل صادراتی باید بسته بندی طبق آن چیزی که در قرارداد ذکر شده صورت گیرد.

**علاقه مندان می توانند جهت مطالعه و اطلاعات بیشتر درباره دیگر مراحل صادرات عسل به مقاله عسل صادراتی مراجعه نمایند **

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]