اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907034573813811

مهم ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت عسل صادراتی در روسیه

کد: 139907034573813811

https://bit.ly/3jgnjD2

، اصفهان , (اخبار رسمی): تولید سالیانه‌ی عسل در روسیه حدود ۱۵ هزار تن است. حال هر اتفاقی که این مقدار را کاهش دهد، به طور حتم قیمت عسل صادراتی در روسیه را افزایش خواهد داد.

مهم ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت عسل صادراتی در روسیه !!!
مهم ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت عسل صادراتی در روسیه

روسیه یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان عسل به اروپا و حتی آمریکا است.

اقتصاد صادراتی بسیاری از کشورها به عسل وابسته است. در واقع زنبور نقشی اساسی در معاملات ارزی و عسل صادراتی برخی کشورها دارد. مرگ‌ شمار زیادی از زنبورهای عسل در مناطق مختلف کشور روسیه موجب نگرانی دیگر کشورهای اروپایی شده است؛ چرا که این کاهش تعداد زنبور، قیمت عسل صادراتی در روسیه را به شدت متزلزل ساخته است.

مسئولین اتحادیه‌ی زنبورداران روسیه در ابتدا فکر می کردند تنها چند منطقه با این مشکل رو به رو هستند؛ اما به ‌گفته‌ ی آرنولد بوتوف، رئیس اتحادیه‌ی زنبورداران روسیه، در ماه های های اخیر، ۲۰ ناحیه شاهد نابودی وسیع زنبور بوده اند. ساراتوف و اولیانوفسک درکنار رودخانه‌ی ولگا از جمله مناطق اصلی هستند که این کاهش را به وضوح تجربه کرده اند.

قرار است به ‌زودی گزارش دقیقی از میزان کاهش جمعیت زنبور ‌های عسل به دولت روسیه ارائه شود. روسیه یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان عسل به اروپا و حتی آمریکا است. این کاهش تعداد زنبور، کشورهای اروپایی و آمریکایی را هم به واکنش واداشته است؛ چرا که پیش بینی می شود امسال روسیه از صادرات عسل خودداری کند و اگر هم راضی شود، قیمت عسل صادراتی در روسیه به شدت نجومی می شود.

تمامی تدابیری که دولت برای حل مشکل عسل صادراتی در نظر گرفته است، حول محور مناسب کردن محیط برای زندگی زنبورها می چرخد. اقتصاد دانان برآورد کرده اند که در سال آینده مشکل کاهش زنبورها با تدابیر اندیشیده شده، برطرف و تولید خالص داخلی نیز از ۱۵ هزار تن به ۲۰ هزار تن افزایش می یابد که در این صورت، قیمت عسل صادراتی در روسیه کاهش قابل ملاحظه ای پیدا می کند.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره عسل صادراتی و قیمت آن برای صادرات به کشورهای مختلف به سایت ویمکس سر بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]