اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005215375316997

بنیاد کاردانو توکن جدید NFTA را معرفی کرد

کد: 140005215375316997

https://bit.ly/3g6f1OA

، تهران , (اخبار رسمی): توسعه‌دهندگان کاردانو به تازگی توکن‌های جدیدی با نام NFTA را معرفی کرده‌اند. این توکن‌ها همانند توکن بومی شبکه کاردانو ساخته شده‌اند.

بنیاد کاردانو توکن جدید NFTA را معرفی کرد
بنیاد کاردانو توکن جدید NFTA را معرفی کرد

توسعه‌دهندگان کاردانو به تازگی توکن‌های جدیدی با نام NFTA را معرفی کرده‌اند. این توکن‌ها همانند توکن بومی شبکه کاردانو ساخته شده‌اند.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از U.Today بر اساس پستی که در وبلاگ بنیاد کاردانو قرار گرفته است، این تیم راه اندازی وب سایت توسعه‌دهندگان کاردانو را به روشی غیر معمول جشن می‌گیرد.

توکن‌های NFTA در شبکه کاردانو توزیع می‌شوند

اولین توکن‌های NFTA به ۱۰ نفر از همراهان شبکه کاردانو که در پیشرفت بلاکچین همکاری داشته‌اند، اهدا می‌شود. این توکن‌ها مطابق با استاندارد فراداده‌ای CIP721 ساخته شده‌اند. CIP721 یک پیشنهاد بهبود عملکرد کاردانو با تمرکز بر NFT است. برای حصول اطمینان از اعتبار این توکن‌ها و داده‌های مرتبط با آن، کیف پول رسمی بنیاد کاردانو مجوز انجام تراکنش‌های آنها را صادر کرده است.

تفاوت اصلی بین توکن‌های اتریوم و کاردانو

فرآیند ایجاد توکن با یک QR Code قابل تایید است که افراد را به مرورگر بلاکچین منتقل می‌کند. این توکن‌ها را همچنین می‌توان از طریق صفحه رسمی NFTA بنیاد کاردانو نیز چک کرد. توسعه‌دهندگان کاردانو (ADA‌) تایید کرده‌اند که توکن‌های NFTA و همه توکن‌های دیگر کاردانو به روش‌های متفاوتی از شبکه اتریوم ایجاد می‌شوند. همه توکن‌های کاردانو مشابه ADA ساخته می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است این فرآیند از قراردادهای هوشمند استفاده نمی‌کند.

قیمت رمز ارز ADA پیش از بیانیه مهم چالز هاسکینسون (بنیان گذار کاردانو) درباره فعال‌شدن قراردادهای هوشمند، ۲۰ درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این خبر قیمت کاردانو ۱.۸۲ دلار است.

به نظر شما فرآیند ایجاد توکن به صورت بومی در بلاکچین کاردانو می‌تواند توسعه‌دهندگان را به این شبکه جذب کند؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]