اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005245378916997

احراز هویت جدید صرافی بایننس؛ کاربران ایرانی با محدودیت‌های جدید چه کنند؟

کد: 140005245378916997

https://bit.ly/3g3ysry

، تهران , (اخبار رسمی): صرافی بایننس اخیرا اعلام کرد برداشت‌های بیت کوین خود را برای حساب‌های بدون احراز هویت از ۲ به ۰.۰۶ بیت کوین کاهش داده است و این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای کاربران ایرانی شده است.

احراز هویت جدید صرافی بایننس؛ کاربران ایرانی با محدودیت‌های جدید چه کنند؟
احراز هویت جدید صرافی بایننس؛ کاربران ایرانی با محدودیت‌های جدید چه کنند؟

صرافی بایننس اخیرا اعلام کرد برداشت‌های بیت کوین خود را برای حساب‌های بدون احراز هویت از ۲ به ۰.۰۶ بیت کوین کاهش داده است و این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای کاربران ایرانی شده است. همچنین این صرافی احراز هویت پایه را برای تمامی کاربران آن اجباری کرده است. با وجود چنین شرایطی چگونه از حساب بایننس استفاده کنیم؟ آ

یا اصلا می‌شود مرحله پایه حساب بایننس را احراز کرد؟ چه مشکلات و خطراتی در کمین کاربران ایرانی است؟ هویت جعلی چطور؟ می‌توان از آن برای حساب بایننس استفاده کرد و کار درستی است؟

در این مقاله قصد داریم به تمامی حواشی‌ها و مشکلات به وجود آمده در خصوص حساب‌های بایننس بپردازیم و بیان کنیم که چه راهکارهایی برای کاربران ایرانی وجود دارد و چه صرافی‌های رمزارز جایگزین مناسب تری برای بایننس است. پس با ما همراه باشید که قرار است در ادامه مسائل و موارد زیادی را با هم بررسی کنیم و به سوالات زیادی پاسخ دهیم.

فشار قانون‌گذاران بر صرافی بایننس

داستان از آنجا شروع شد که آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) اعلام کرد فعالیت‌های صرافی بایننس در ژاپن بدون مجوز است و هیچ نظارت قانونی بر روی آن وجود ندارد. پس از آن FCA انگلیس اعلام کرد صرافی بایننس نمی‌تواند در کشور انگلستان، اوراق مشتقه ارائه دهد چراکه بایننس مجوزهای قانونی عرضه محصولات اوراق بهادار را ندارد. در راستای آن کشورهای اتحادیه اروپا نظیر هلند، آلمان و ایتالیا شروع به وضع محدودیت برای این صرافی کردند.

حتی هنگ کنگ، مالزی و چین نیز فعالیت بایننس را ممنوع کردند. در این حین نیز بایننس اعلام کرد که قرار است IPO خود را عرضه کند و مجبور بود برخی سیاست‎ و قوانین خود را طبق قوانین ایالات متحده تغییر دهد. فشارهای قانون‌گذاران از کشورهای مختلف باعث شد بایننس اقدام به همکاری با سایفرتریس کند.

سایفرتریس شرکت تحلیل رمزارزها است که با ارائه خدمات محافظت در مقابل کلاهبرداری، ضدپولشویی و جلوگیری از جرایم مالی، سرویس‌های مالی را به رمزارزها متصل می‌کند. سایفرتریس اطلاعات دقیق خود در زمینه رمزارزها را از تحلیل مقدار بسیار زیادی از تراکنش‌های تاییدشده در بلاک چین به دست می‌آورد. سایفرتریس به محافظت از حریم خصوصی کاربران و رشد اقتصاد بلاک چین و مبارزه علیه سرویس‌های مالی غیرقانونی می‌پردازد.

این شرکت به ارائه تخصص در امنیت سایبری، جرایم الکترونیکی، پرداخت‌ها، امور بانکی، رمزگذاری و رمزارزها می‌پردازد. لازم به ذکر است طی گزارشی که پیشتر اعلام شد سایفرتریس با نظارت بر استفاده از IP های تحریم شده در بلاک چین بیت کوین، بیش از ۷۲,۰۰۰ آدرس IP ایرانی مرتبط با بیش از ۴.۵ میلیون آدرس منحصربه‌فرد بیت کوین شناسایی کرده است. این آدرس IP ها یا در تراکنش‌های مستقیم رمزارز شرکت داشتند و یا به منظور بررسی سرمایه آدرس‌های تحت کنترل مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

بایننس اعلام کرد با شرکت سایفرتریس همکاری خود را آغاز کرده است و قرار است از محصول ترولر سایفرتریس (CipherTrace Traveler) به منظور پیروی از قوانین FATF و FinCEN آمریکا استفاده کند تا به استانداردهای برتر در تعهدات قانونی ضدپولشویی و جلوگیری از جرایم مالی دست یابد.

سایفرتریس تراولر به منظور هماهنگی و مطابقت با «قوانین سفر» ایجاد شده است. تراولر برای ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های مجازی نظیر صرافی های رمزارزها، ارائه‌دهندگان سرویس‌های تصدی، میزهای معاملاتی OTC، بانک‌ها و سایر سازمان‌های مالی طراحی شده است تا هماهنگی و پیروی از قوانین سفر را با جرایم مالی آمریکا (FinCEN) و گروه ویژه اقدام مالی (FATF) حاصل کند.

سپس صرافی بایننس اعلام کرد محدودیت برداشت روزانه برای حساب‌هایی که فقط احراز هویت مقدماتی را تکمیل کرده‌اند به ۰.۰۶ بیت کوین کاهش یافت. ۰.۰۶ بیت کوین با احتساب در ماشین حساب ارز دیجیتال تقریبا ۲۷۵۶ دلار می‌شود. (با تتر ۲۵۷۰۰ تومان و قیمت بیت کوین بیش از ۷۱ میلیون تومان خواهد بود). از این پس تمام کاربران بایننس، چه کسانی که تازه حساب باز کرده و یا قصد باز کردن حساب جدید در بایننس دارند سریعا با این محدودیت مواجه می‌شوند و کاربران کنونی می‌توانند از تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) از ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت ایران و تا ساعت ۲۴:۰۰ بامداد (۴:۳۰ به وقت ایران) تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) احراز هویت پایه را انجام دهند. طبق قانون جدید تمامی حساب‌های بدون KYC باینس باید احراز هویت basic یا پایه را انجام دهند.

ادامه خبر : میهن بلاکچین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]