اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006015391916997

بهبود شاخص‌های فاندامنتال بیت کوین؛ آیا قیمت BTC به ۵۰،۰۰۰ دلار می‌رسد؟

کد: 140006015391916997

https://bit.ly/2WejnwC

، تهران , (اخبار رسمی): قیمت بیت کوین از تمام سطوح مقاومتی مهم در ماه گذشته عبور کرده است. در حال حاضر، رمز ارز بیت کوین با ۴.۱۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۸،۸۴۱ دلار خرید و فروش می‌شود.

بهبود شاخص‌های فاندامنتال بیت کوین؛ آیا قیمت BTC به ۵۰،۰۰۰ دلار می‌رسد؟
بهبود شاخص‌های فاندامنتال بیت کوین؛ آیا قیمت BTC به ۵۰،۰۰۰ دلار می‌رسد؟

قیمت بیت کوین از تمام سطوح مقاومتی مهم در ماه گذشته عبور کرده است. در حال حاضر، رمز ارز بیت کوین با ۴.۱۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۴۸،۸۴۱ دلار خرید و فروش می‌شود.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از Newsbtc پس از چند هفته که قیمت بیت کوین در روند صعودی قرار داشت، احساس کلی بازار رمزارز به شدت خوش‌بینانه شده است و به نظر می‌رسد که فروشندگان دیگر نمی‌توانند به این مبارزه ادامه دهند.

ژوریه تیمر (Jurrier Timmer) رییس بخش اقتصاد کلان جهانی شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی معتقد است بیت کوین می‌تواند به رکورد قبلی خود دست یابد. وی در توییتر به مقایسه قیمت بیت کوین در لحظات تاریخی متفاوت پرداخت.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، نوسان قیمت کنونی بیت کوین مشابه با فاز توزیع طی ماه‌های فوریه و آوریل است. در آن زمان، به نظر می‌رسید که قیمت بیت کوین ثابت مانده است، اما سرانجام به روند صعودی وارد شد. تیمر در این خصوص گفت:

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بیت کوین و طلا رفتار مشابهی دارند. اگرچه تیمر بیان کرده است که این پیش‌بینی کاملا بر اساس نظرات خودش است اما می‌تواند گویای شرایط آتی بازار و پس از کسب سهم بازار طلا توسط بیت کوین باشد. وی افزود:

در واقع، فاندامنتال‌های بیت کوین به طور مستمر در حال بهبود هستند. در زمان کسب بالاترین قیمت بیت کوین، ۳۴.۳ میلیون آدرس (با حداقل یک دلار موجودی) وجود داشت. این تعداد به ۳۱.۸ میلیون آدرس کاهش یافت و اکنون به ۳۳.۵ میلیون آدرس رسیده است.

تقویت فاندامنتال‌های بیت کوین؛ قیمت در مسیر ۱۰۰,۰۰۰ دلار قرار دارد؟

تیمر یک مدل تقاضا منحصر به فرد را ارائه داده است که بر اساس الگوی منحنی S (که برای تعیین سطح پذیرش فناوری استفاده می‌شود) و یک الگوی عرضه مشابه مدل انباشت به جریان Plan B معرفی شده است.

طی سومین دوره بدون نوسان بازار در اواسط ماه جولای، این مدل تقاطعی ایجاد می‌کند و در پی آن مبنای قیمت خوبی را ایجاد کرده است. حال اگر بار دیگر این مدل تقاطعی ایجاد کند، بیت کوین به قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار نزدیک می‌شود.

تیمر در این خصوص گفت:

هش‌ریت بیت کوین پس از سقوط ناشی از ممنوعیت استخراج در کشور چین، در حال افزایش است، هرچند هم‌چنان نسبت به اوج خود فاصله دارد. افزایش قیمت این موضوع را اصلاح می‌کند زیرا تقاضا برای آن افزایش می‌یابد. 

نکته صعودی دیگر برای قیمت بیت کوین در بلندمدت، خروج ماینرها از کشور چین است. این رویداد که عامل اصلی فشار فروش اخیر است، مصرف انرژی بیت کوین را بسیار پاک‌تر کرده است و ممکن است سرمایه‌گذاران جدید را به ورود به بازار رمزارزها تشویق کند.

کاهش قیمت بیت کوین از ۶۴,۰۰۰ به ۲۹,۰۰۰ دلار تاثیرات مثبتی نیز داشته است. تیمر مدعی شده است که سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت سهم بازار خود را به سرمایه‌گذاران بلندمدت و هودلرها واگذار کرده‌اند.

افزایش قیمت بیت کوین منجر به افزایش توجه و پذیرش سرمایه‌گذاران سازمانی شده است. در این خصوص، از مهم‌ترین حامیان سازمانی بیت کوین می‌توان به مایکرواستراتژی، تسلا و شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال و ویجر دیجیتال اشاره کرد. به علاوه، حتی بعضی از سازمان‌های بانکی نیز اخیرا به عرصه رمزارز وارد شده‌اند. ولز فارگو یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های آمریکا از تازه‌واردانی است که دسترسی غیرمستقیم به بیت کوین را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. از سازمان‌های مالی مهم دیگر می‌توان به جی‌پی مورگان، BNY Mellon، مورگان استنلی، بانک آمریکا و گلدمن ساکس اشاره کرد.

انتظار از آینده بیت کوین

اقبال گاندام (Iqbal Gandham) نایب رییس بخش تراکنش‌های شرکت امنیتی لجر در خصوص پیش‌بینی خود از دستیابی قیمت بیت کوین به ۵۰,۰۰۰ دلار گفته است پس از دستیابی به نقطه عطف مهم، همواره توقف روند وجود دارد تا بازار بتواند به ثبات برسد.

وی در این خصوص گفت:

هرچه بیشتر بتوانیم قیمت را در این سطح حفظ کنیم، سطح حمایتی منسجم‌تری ایجاد می‌شود. به نظرم این شرایط بیشتر احساسی و روانی است تا اینکه مبتنی بر اخبار مختلف باشد. مردم منتظر ایجاد روند هستند، بنابراین هر خبری که حتی اندکی مثبت باشد می‌تواند منجر به نوسان شدید قیمت شود.

رکورد قیمت کاردانو شکسته شد؛ ADA در رتبه سوم رمز ارزهای برتر

دنیل برناردی (Daniele Bernardi) مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری امور مالی Diaman Group گفته است که شاخص‌های این شرکت در خصوص رشد کوتاه‌مدت بیت کوین به شدت مثبت هستند. به نظر او، موج بعدی رشد بازار فقط مختص به بیت کوین نیست و سایر رمزارزها نظیر اتر، کاردانو و BNB نیز شاهد روند صعودی خواهند بود.

منبع »» میهن بلاکچین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]