اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035542513811

صادرات عسل به قطر از طریق دریا چگونه است؟

کد: 140009035542513811

https://bit.ly/3cFTk62

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص صادرات وجود دارد هزینه آن است؛ بیشتر تجار ترجیح می دهند هزینه صادرات برای کالای آن ها پائین بیاید البته در صورتی که کالا فاسد شدنی نباشد.

صادرات عسل به قطر از طریق دریا چگونه است ؟
عسل صادراتی ایران

در صادرات عسل به قطر، خوشبختانه ایران دارای این پتانسیل هست که از مسیر دریایی کالا خود را به قطر برساند و وقتی این کالا عسل صادراتی باشد که مقاومت زیادی داشته و فاسد نمی شود قطعا بهترین مسیر خواهد بود.

عسل صادراتی از خوراکی هایی است که خیلی به ندرت فاسد می شود و به تعبیری اصلا فاسد نمی شود. برخی رس بستن عسل را نماد از خراب شدن آن می دانند در حالی که این رس بستن نشان از طبیعی و اصل بودن آن است. بنابر آن چه گفته شد، در صادرات عسل به قطر، به علت فساد ناپذیری این محصول از لحاظ حمل و نقل دریایی مشکلی نداشته و خیال دو کشور را از بابت سالم ماندن آن آسوده می کند.

صادرات عسل به قطر با کیفیت عالی
همان طور که گفته شد قطر کشور ثروتمندی محسوب می شود و در آماری که اخیرا منتشر شده از ثروتمند ترین کشور های جهان است که سالیانه درب های واردات آن به روی کشور هایی که محصولاتشان از بقیه کشور ها با کیفیت تر بوده باز است؛ همین عامل باعث می شود در صادرات عسل به قطر، کیفیت محصول وارداتی برای تجار و مصرف کنندگان آن مهم تر باشد.

عسل صادراتی ایران که یکی از بهترین و با کیفیت ترین عسل های جهان است و از طرفی نزدیکی جغرافیایی به این کشور ثروتمند را دارد بنابراین نباید فرصت تک صادر کننده بودن عسل به قطر را از دست بدهد. صادرات عسل به قطر تحت نظارت شدید استاندارد های کنترل کیفی این محصول قرار گرفته و عسل های تغذیه ای اجازه ورود به قطر را پیدا نمی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بازرگانی ویمکس

گروه بازرگانی ویمکس صادرکننده محصولات کشاورزی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار