اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951028222406858

در راستای مشتری مداری، وبسایت جدید رونمایی شد

افزایش امکانات پایگاه اینترنتی «حجاب فاطمی»

کد: 13951028222406858

https://goo.gl/7QDiBn

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرگروه حجاب فاطمی خبر از به روز رسانی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود و همچنین دسترسی راحت تر برای تمام هموطنان عزیز خبر داد.

نمای صفحه نخست وبسایت جدید و سه زبانه حجاب فاطمی با امکانات و محصولات متنوع

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی حجاب فاطمی، وبسایت این شرکت فعال در زمینه معرفی و فروش محصولات حجاب، از 15دی 95 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.
در بروزرسانی تازه وبسایت شرکت بخش های ملزومات حجاب، پارچه، مانتوهای اسلامی و انواع چادر به فهرست وبسایت اضافه وازسایر امکانات وبسایت برای مخاطبان می‌توان به بخش داستان‌های حجاب، مقالات و آموزشهای دوخت اشاره کرد.

لازم به ذکر است با توجه به بازدید های زیادی که سایر مسلمانان سراسر جهان از سایت حجاب فاطمی داشتند نسخه های انگلیسی و عربی نیز به زودی در سایت گنجانده خواهد شد.
حمید رضا نبی‌خواه مدیر گروه حجاب فاطمی ابراز امیدواری کرد: رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه هدف شرکت و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت، پس از این به روز رسانی، انجام شود.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال برنامه بعدی شرکت در حوزه انفورماتیک هستیم.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه حجاب فاطمی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجاب فاطمی

گروه فرهنگی تولیدی حجاب فاطمی اولین برند ثبت شده حجاب در ایران می باشد که با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در زمینه فرهنگ سازی حجاب و عفاف و همچنین تولید و توزیع محصولات ویژه حجاب به بانوان محجبه ایران اسلامی خدمات رسانی میکند. اینک به لطف باریتعالی حجاب فاطمی با 8 شعبه در شهر مقدس مشهد و بیش از 20 مرکز فروش محصولات در شهرهای مختلف و همچنین فروش آنلاین محصولات از طریق www.hejabfatemi.ir درکنار شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]