اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970431306378549

پوستی لطیف و شفاف با ماسک با ژل رویال

کد: 13970431306378549

https://goo.gl/LsjbEj

، اصفهان , (اخبار رسمی): ماسک صورت با ژل رویال مناسب برای آن دسته از افراد به ویژه خانم هایی که نسبت به پوست خود حساسیت بیشتری دارند، انواع کرم ها، پماد ها و ماسک ها تهیه و عرضه می‌شوند. یکی از اصلی ترین و قوی ترین مواد اولیه برای تهیه ماسک های ارگانیک و طبیعی، ژل رویال یا ژل زنبور است.

ماسک صورت با ژل رویال؛ برای داشتن پوستی لطیف و شفاف
ماسک صورت با ژل رویال

ماسک ژل رویال برای افراد مختلف با انگیزه ها و دلایل گوناگونی مصرف می‌شود، اما جالب این جاست که تقریبا بیشتر انتظارات را بر آورده کرده و می‌تواند کاربرد های مختلف و متنوعی داشته باشد

امروزه با زندگی شهری در دنیای مدرن، بدن انسان در معرض انواع آسیب ها و آلودگی ها قرار دارد. آلاینده های مختلف از قبیل ذرات معلق سمی، دود و همچنین تشعشعات ناسالم، تاثیر نامطلوبی بر سلامت و عملکرد درست فیزیولوژیکی ما خواهند داشت. از طرف دیگر، بیرونی ترین بخش بدن که در معرض این آلودگی ها قرار دارد، پوست و به خصوص پوست صورت است. صورت انسان روزانه میلیاردها سلول، ویروس و باکتری بیگانه را که برخی از آن ها در زمره همان آلودگی ها هستند، ملاقات میکند. به این ترتیب، متوجه میشویم که نگهداری از پوست به ویژه پوست صورت برای زیبایی و طراوت آن تا چه اندازه ممکن است دغدغه خاطر ایجاد کرده و باعث شود تا به دنبال راهکارها و داروها و حتی روشهایی بگردید تا از میزان نگرانی شما کم شود.

برای آن دسته از افراد به ویژه خانم هایی که نسبت به پوست خود حساسیت بیشتری دارند، انواع کرم ها، پماد ها و ماسک ها تهیه و عرضه میشوند. این پماد ها از آن رو که بیشترین تاثیر را بر ظاهر افراد میگذارند، میبایست اولا به دقت تولید و عرضه شده و ثانیا به دقت انتخاب و مصرف شوند. علی رغم این که بار ها در مورد انواع کرم ها و دارو های بی کیفیت و یا تقلبی توضیح و هشدار داده شده است، باز هم عده ای فریب سود جویان و واسطه های غیر مجرب را خورده و از مواد و ترکیباتی استفاده میکنند که گاهی شاید اثرش بر روی پوست غیر قابل جبران باشد. در عوض برخی دیگر از افراد، ترجیح میدهند بدون عجله و با مطالعه و بررسی دقیق، بهترین روش ها را به منظور داشتن پوستی سالم، سرحال و شفاف به کار گیرند و با کمی حوصله و طی کردن یک دوره خاص استفاده از شیوه ای قابل قبول، در نهایت به نتیجه مطلوب خود برسند.

در بین این روش ها، استفاده از مواد گیاهی و ماسک های خانگی یا ارگانیک، از اهمیت زیادی برخوردار شده است. نکته مهم و غیر قابل چشم پوشی در مورد این ماسک ها، بی ضرر بودن نسبی آن هاست. چرا که بر مبنای استفاده از مواد طبیعی و سالم ساخته میشوند و حتی اگر نتیجه مطلوب را به دست ندهند، حد اقل زیانی به پوست وارد نخواهند کرد.

یکی از اصلی ترین و قوی ترین مواد اولیه برای تهیه ماسک های ارگانیک و طبیعی، ژل رویال یا ژل زنبور است. این ماده با در اختیار داشتن مقادیر بسیار زیادی از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدانها و آمینو اسید ها، یک مجموعه دارویی شگفت انگیز برای برداشتن و از بین بردن لایه های میکروبی و چربی های انباشته روی پوست را در بر دارد. به همین دلیل، می توان ماسک های حاصل از ترکیب ژل رویال را جزو کار آمد ترین ماسک های طبیعی برای جوانی، نشاط و رفع چین و چروک های پوست دانست.

ماسک ژل رویال برای افراد مختلف با انگیزهها و دلایل گوناگونی مصرف میشود، اما جالب این جاست که تقریبا بیشتر انتظارات را بر آورده کرده و میتواند کاربرد های مختلف و متنوعی داشته باشد. دلیل این موضوع نیز برخورداری از ترکیبات و مواد متنوع در ساختار ژل رویال است. این ماده در حقیقت غذای اصلی ملکه در کندوی زنبور عسل بوده و راز عمر طولانی تر ملکه نسبت به سایر زنبور ها، در تغذیه از ژل رویال نهفته است.

برخی از ماسک های ژل رویال آماده بوده و معمولا به صورت ترکیبی با مواد یا عناصر شیمیایی در بازار موجود هستند، اما برخی دیگر از ماسک های ژل  رویال را می توان به صورت دستی و مستقل در خانه تهیه نمود. این نوع ماسک به دلیل وسواسی که خریداران در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه آن دارند، بدون شک سالم تر و مفید تر از ماسک های نیمه صنعتی و آماده می باشند.

ساده ترین ماسک ترکیبی ژل رویال، مخلوط آن با عسل است، چرا که عسل خود به تنهایی یک ماسک بی نظیر محسوب می‌گردد. همچنین ترکیب ژل رویال با ژل آلوئه ورا، گرده گل و یا عصاره بره موم نیز یکی دیگر از انواع ماسک های ژل رویال بوده که به طور طبیعی نه تنها برای رفع عوارض پوستی، بلکه برای پیشگیری از سایر مشکلات و تقویت سلول های پوست گزینه ای بی نظیر است.

اگر تمایلی به ترکیب ژل رویال ندارید، میتوانید آن را به تنهایی روی تمامی پوست یا محل مورد نظر مالیده و پس از بیست دقیقه تا نیم ساعت، با آب ولرم بشوئید. قبل از استفاده ماسک ژل رویال میبایست پوست را به خوبی شسته و سطح آن را از آلودگی ها پاک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهدینه گلها

شرکت تعاونی تولید و بسته بندی عسل شهدینه گلها - تولید کننده انواع عسل 100% طبیعی در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سلامت و زیبایی