اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804103814211946

مراحل تولید حبه عناب ارگانیک و خواص آن

کد: 139804103814211946

http://bit.ly/2LvoP6o

، بیرجند , (اخبار رسمی): عناب، یکی از محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی است که ارزش غذایی بالیی دارد و علاوه بر خواص تغذیه‌ای دارای خواص درمانی فراوانی از جمله کاهش چربی خون، تاثیر در رشد موی سر، بهبود زخم معده و… است. در ادامه به تفصیل برخی خواص عناب و روش تولید حبه عناب بیان می‌شود.

تولید حبه عناب ارگانیک
مراحل تولید حبه عناب ارگانیک و خواص آن

روش تولید حبه عناب ارگانیک بیرجند

۱- ابتدا عناب شسته می‌شود تا گرد و خاک آن از بین برود

۲- عناب‌ها را در دستگاه خشک کن در شرایطی کاملا بهداشتی در فاصله زمانی کوتاه کاملا خشک می‌شوند.

۳- عناب کامل با هسته آسیاب می‌شود.

۴-پودر عناب با الک‌های بسیار ریز الک می‌شود و تا زمان مصرف در جای خشک نگه داری می‌شود.

۵- قالب‌ها از پودر عناب پر شده و به مدت ۱۵ دقیقه در حمام بخار می‌گیرد، در این مدت پودر عناب در قالب‌ها شکل می‌گیرد.

۶- حبه‌های قالب را توسط سیستم شوتینگ از قالب درآورده و پس از سرد شدن در ظروف مورد نظر ریخته می‌شود.

افزودنی‌های طبیعی مانند زنجبیل، دارچین، توت سفید، زرشک، شاهدانه، زردآلو، سنجد، خرما و… که برای سلامتی فوق العده مفید هستند را به پودر عناب اضافه می‌کنند.

خواص درمانی عناب

دمنوش عناب برای سرماخوردگی، سرفه، گلودرد، آنفولانزا بسیار موثر است. خواص آنتی اکسیدان آن در جلوگیری از سرطان بسیار کمک می‌کند و مانع رشد تومور و سلول‌های سرطانی می‌شود.

آب عناب و کاهو برای درمان سرطان موثر است. آنتی اکسیدان موجود در عناب روند پیری پوست را کم می‌کند، سبب روشن شدن پوست می‌شود، خشکی و خارش پوست را کاهش می‌دهد، التهاب پوستی مانند جوش و آکنه را درمان می‌کند.

آرامش بخش طبیعی، بدخلقی را از بین می‌برد و آرام کننده اعصاب است. خستگی و بی‌خوابی را رفع می‌کند. دم کرده عناب در کهش اضطراب و استرس بسیار موثر است.

دستگاه گوارش را تقویت و کم اشتهایی را برطرف می‌کند. برای تقویت و سلامت کلیه‌ها و درمان کبد چرب می‌توان استفاده کرد. جایگزین مناسب مواد قندی بوده و برای تنظیم قند خون مفید است.

برای درمان فشار خون کاربرد دارد. از مشکلات قلبی جلوگیری می‌کند.

علاقه‌مندان می‌‌توانند جهت خرید حبه عناب ارگانیک به فروشگاه اینترنتی آرمیتا کالا به آدرس  armitakala.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمیتا کالا

آرمیتا کالا با هدف فروش اینترنتی صنایع دستی، محصولات ارگانیک و... فعالیت خود را آغاز کرد. ایده ی اولی که در ذهن ما خطور کرد و با مشورت همکارن خوب، پای در عرصه ی عمل گذاشت آغاز بکار یک فروشگاه محصولات، با کیفیت و قیمت عالی بود که استارت فعالیت فروشگاهی برای مجموعه ی ما زده شد. سال 97 شروع به فعالیت فروشگاه آرمیتا کالا بود که به صورت جدی شروع به فعالیت کردیم و کسب و کار و محصولات را رونق دادیم و الحمدلله با راه اندازی سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فروش رونق گرفت!! حس خودمون و دوستان و مشتریان که جزء اولین مشتریان ما بودن رضایت بخش بود به طوری که با چشمان خود میدیدند بهترین محصولات انتخاب میگردد و در اختیارشان قرار می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]