اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004315340116880

با کمک تبلیغات گوگل رونق واقعی در کسب و کار خود را تجربه کنید!

رشد کسب و کارهای اینترنتی در شرایط کرونا

کد: 140004315340116880

https://bit.ly/3BD8pR6

، تهران , (اخبار رسمی): با طولانی تر شدن شرایط کرونایی در کشور، بسیاری از کسب وکارها با مشکلات جدی روبرو شده اند و بسیاری از افراد شغلشان را از دست داده اند. کسب و کارهای سنتی که توانستند خودشان را با شرایط کرونا وفق داده و تغییراتی را در جهت اینترنتی شدن کسب و کار خود ایجاد کنند، در این شرایط به حیات خود ادامه دادند.

رشد کسب و کارهای اینترنتی در شرایط کرونا
تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل از بهترین، مطمئن ترین، پار بازده ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که میتواند در فضای گوگل، درست وقتیکه مشتری شما به شما نیاز دارد، سایت شما را در برابر دیدگان کاربر قرار دهد.

در حال حاضر و با طولانی تر شدن شرایط کرونایی در کشور، بسیاری از کسب وکارها با مشکلات جدی رو به رو شده اند و بسیاری از افراد شغلشان را از دست داده اند. کسب و کارهای سنتی که توانستند خودشان را با شرایط کرونا وفق داده و تغییراتی را در جهت اینترنتی شدن کسب و کار خود ایجاد کنند، در این شرایط به حیات کسب و کار خود ادامه دادند. اما مشاغلی که نتوانستند خود را از قالب فروش سنتی خارج کنند دیر یا زود باید شاهد از دست رفتن کسب و کار خود باشند.

در حال حاضر به دلیل سرعت بالای زندگی شهری تمایل به خرید آنلاین و انجام کارها به صورت اینترنتی در بین کاربران بسیار زیاد شده است و شرایط کرونا نیز سرعت این جریان را بسیار بیش از پیش کرده است تا جایی که بسیاری از کسب و کارهای نوپا اینترنتی از کسب و کارهای باسابقه اما سنتی درصد فروش بسیار بالاتری دارند.

فضای تبلیغات برای کسب و کارهای آنلاین

همانطور که می دانید در حال حاضر کسب و کارهای زیادی به صورت اینترنتی و آنلاین مشغول به فعالیت هستند و همین موضوع به این معنا می باشد که این فضا نیز روز به روز پر رقابت تر از گذشته می شود و شما برای نمایش و فروش محصولات و خدمات خود باید در این رقابت برنده شوید.

برای دیده شدن در فضای اینترنت باید از تبلیغات استفاده کنید و تبلیغات در این فضا نیز چالش های خاص خود را دارد. هزینه بالای تبلیغات، نوع و تعداد مخاطبان تبلیغات مورد نظر و از همه مهم تر بازدهی تبلیغات، دغدغه ی بسیاری از افراد و بیزینس های فعال در این حوزه می باشد. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین روش های تبلیغات در فضای اینترنت را به شما عزیزان معرفی کنیم، بنابراین پیشنهاد می کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تبلیغ در گوگل، روش تبلیغاتی مطمئن با بازدهی بالا

تا به حال فکر کرده اید که وقتی عبارتی را درگوگل سرچ می کنید، گوگل بر چه اساسی در بین هزاران سایت، سایت های خاصی را در رتبه های برتر به شما نمایش می دهد؟

شما به عنوان کاربر معمولاً وارد کدام سایت ها می شوید؟ سایت هایی که در رتبه های برتر گوگل (اول تا سوم) حضور دارند؟ و یا سایت هایی با رتبه های پایین تر؟ آیا برای پاسخ به نیاز خود، وارد سایر صفحات گوگل (صفحه دوم و ...) نیز می شوید؟

طبق آمار بیشتر از 70% کاربران گوگل فقط وارد سه سایت اول نمایش داده شده در گوگل می شوند و در این بین نیز ورودی سایت اول برابر مجموع ورودی های سایت دوم و سوم است. بنابراین راز موفقیت در فضای گوگل حضور در رتبه های برتر گوگل می باشد.

کسب و کار شما در مورد هر چیزی که باشد حضور در صفحه اول گوگل می تواند به طور کلی کسب و کار شما را متحول کند و فروش و سود شما ره به صورت قابل ملاحظه ای چند برابر کند.

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز روشی آسان و سریع برای قرار گرفتن سایت شما در رتبه های برتر گوگل می باشد. این روش تبلیغاتی دارای مزایای بی شماری است که توانسته این روش را به یکی از بهترین روش های تبلیغاتی حال حاضر در جهان تبدیل کند. فراموش نکنید که گوگل پرجستجو ترین موتور جستجو در جهان و همچنین در ایران می باشد، پس تبلیغات در این فضا بیش از هر فضای دیگری می تواند سیل مخاطبین را به سمت کسب و کار شما هدایت کند.

نحوه نمایش سایت ها با استفاده از تبلیغات گوگل

در این روش تبلیغاتی، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار می توانید لیستی از کلماتی که می خواهید به هنگام سرچ، سایت شما به کاربر نمایش داده شود را تهیه کرده و به عنوان کلمات کلیدی در اختیار گوگل قرار دهید. گوگل هم در ازای دریافت هزینه از طرف شما، زمانی که کاربری کلمات و عبارات شما را در گوگل جستجو کرد، سایت شما را به کاربر نمایش می دهد.

در واقع تبلیغات گوگل رابط بین شما و مشتریان شما در فضای گوگل می باشد.

مزایای تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل را می توان هدفمند ترین نوع تبلیغات دانست. به این دلیل که افرادی تبلیغ شما را می بینند که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند. افرادای که محصولات وخدمات شما را در گوگل جستجو کرده اند. اگر شما ارائه دهنده خدمات مربوط به نظافت منزل هستید تبلیغات شما فقط به افرادی نمایش داده می شود که عبارات مربوط به کسب و کار شما را در گوگل جستجو کرده باشند. تبلیغ شما به کاربری که به دنبال خرید کفش ورزشی در گوگل هست، نمایش داده نمی شود و همین امر بازدهی این نوع تبلیغات را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.

یکی دیگر از مزایای گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل سریع و زود بازده بودن این نوع تبلیغات است. با استفاده از گوگل ادز تبلیغ شما در کمتر از سه ساعت فعال شده و سایت شما در رتبه های برتر گوگل قرار می گیرد.

هزینه تبلیغات گوگل

هزینه تبلیغات گوگل را هم می توان به نوعی یکی دیگر از مزایای این نوع تبلیغات دانست. چرا که بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی، هزینه این نوع تبلیغات کاملاً در اختیار شماست. شما برای گوگل مشخص می کنید که می خواهید در طول یک روز چه مبلغی را برای تبلیغات خود هزینه کنید.

و جالب است بدانید که نمایش تبلیغات شما در گوگل کاملاً رایگان است! زمانی که کاربری عبارتی را در گوگل جستجو کند و سایت شما با استفاده از گوگل ادز به کاربر نمایش داده شود شما هیچ هزینه ای به گوگل پرداخت نمی کنید و فقط زمانی که کاربر سایت شما را انتخاب کندو بر روی سایت شما کلیک کند شما باید هزینه ای معادل یک کلیک به گوگل بپردازید. هزینه هر کلیک به میزان رقابت در آن کلمله مورد نظر و کیفیت سایت شما بستگی دارد و می تواند از چند سنت تا حتی چند دلار متغیر باشد.

تعداد کلیک هایی که در طول روز دریافت می کنید نیز از طریق سقف هزینه ای که می خواهید در طول روز مصرف کنید قابل کنترل است. بنابراین تمام هزینه ای که در این روش تبلیغاتی پرداخت می کنید کاملاً به خودتان بستگی دارد و می توانید با هر هزینه ای این تبلیغات گوگل را انجام دهید. برخلاف سایر روش های تبلیغاتی که باید مبلغ بسیار زیادی را برای تبلیغات بپردازید.

تمامی موارد بالا باعث شده است که تبلیغات گوگل به یکی از بهترین، مطمئن ترین، پار بازده ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی تبدیل شود. با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید در فضای بزرگ گوگل، درست وقتی که مشتری شما به شما نیاز دارد و در گوگل به دنبال شما می گردد در برابر دیدگان کاربر قرار بگیرید. این روش تبلیغاتی می تواند کسب و کار شما را متحول کند.

اگر تا به امروز نمی دانستید که تبلیغات گوگل چیست و چگونه می تواند کسب و کار شما را متحول کند، پس از خواندن این مقاله و آشنایی با مزایا و نقاط قوت این نوع تبلیغات می توانید با آگاهی و با هر هزینه ای که می خواهید این نوع تبلیغات را نیز شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی