اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108276827216880
در دسترس نیست

مقایسه جامع سئو و تبلیغات گوگل

کد: 140108276827216880

، تهران , (اخبار رسمی): سئو و گوگل ادز هر دو جزء روش‌ های تبلیغات در گوگل بوده و هرکدام دارای مزایا و معایب منحصربه‌فردی هستند. اما همیشه برای صاحبان سایت ‌ها این سوال مطرح است که تبلیغات به روش سفارش سئو سایت بهتر است یا تبلیغات به روش گوگل ادز؟

مقایسه جامع سئو و تبلیغات گوگل
مقایسه سئو و تبلیغات گوگل

جهت انجام یک انتخاب صحیح و اطلاع از هزینه و قیمت سئو کارشناسان فامین ادز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

مالکان وب‌سایت ها و افراد تازه‌کار برای بازدهی سایت خود و قرار دادن آن در بالاترین و اولین رتبه در نتایج جستجو، راه‌ها و روش‌ های گوناگونی را امتحان کرده‌اند که یکی از راه‌های افزایش بهره‌وری از سایت استفاده از گوگل ادز و یا سفارش سئو سایت است.

زمانی‌ که شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌ و کار قصد تبلیغ خدمات و محصولات خود از طریق سایت را خواهید داشت، باید یکی از روش‌ های سفارش سئو سایت و یا تبلیغات گوگل را انتخاب نمایید. سئو و گوگل ادز هر دو جزء روش‌ های تبلیغات در گوگل بوده و هرکدام دارای مزایا و معایب منحصربه‌فردی هستند. اما همیشه برای صاحبان سایت ‌ها این سوال مطرح است که تبلیغات به روش سفارش سئو سایت بهتر است یا تبلیغات به روش گوگل ادز؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است که ابتدا با هر یک از این روش‌ها آشنا شده و پس از مقایسه این دو با یکدیگر، شما می‌توانید مناسب‌ترین روش را برای تبلیغات کسب‌ و کار خود انتخاب نمایید.

پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

سئو چیست؟

سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها انجام می‌شود. سئو زیرمجموعه‌ای از دیجیتال مارکتینگ بوده و مجموعه کارهایی است که سئو کار در طراحی و کد نویسی، تولید محتوا، تدوین استراتژی محتوایی و همچنین لینک سازی خارجی انجام می‌دهد تا سایت موردنظر جایگاه مناسب‌تر و بهتری در نتایج جستجوی گوگل را به دست آورد. فاکتورهایی از جمله کلمات کلیدی به‌ کار رفته در سئو و تمامی لینک‌های ورودی و همچنین استاندارد بودن و تکنیکال در نتیجه سئو سایت تاثیر داشته و استفاده از این فاکتورها بسیار ارزشمند است. برای آنکه وب‌ سایتی بتواند به بالاترین هدف خود یعنی کسب بالاترین رتبه در نتایج جستجو دست یابد، باید اصول سئو سایت را به کار گرفته و رعایت کند.

بهترین وب‌سایت برای سفارش سئو سایتی است که سرعت و کارایی بالایی داشته و همچنین دارای با کیفیت ترین و جذاب‌ترین محتوا بوده تا بتواند کاربران دارای هدف مشترک را به خود جلب نماید.

گوگل ادز چیست؟

حتما تابه‌حال با عبارت تبلیغات کلیکی آشنا شده و یا به PPC گوشتان خورده‌است. گوگل ادز نوعی تبلیغات کلیکی بوده و صاحبان سایت‌هایی که می‌خواهند کسب‌ و کار و خدمات خود را تبلیغ کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه از طریق گوگل ادز تبلیغات خود را انجام دهند. در گوگل ادز، امکان انتخاب پرداخت هزینه به‌ ازای هر کلیک برای فرد وجود داشته و هر شخص می‌تواند هزینه تبلیغات کسب‌ و کار خود را تعیین نماید.

در واقع می‌توان گفت که گوگل ادز همانند یک مزایده بزرگ برای مدیران وب‌سایت عمل می‌کند. در تبلیغات به وسیله گوگل ادز، میان سایت‌ها رقابت وجود داشته و گوگل ادز به شما کمک می‌کند تا در حین رقابت با دیگران، هزینه تبلیغات شما افزایش‌ یافته و در آخر نتیجه بهتری را کسب نمایید.

مقایسه سئو و گوگل ادز

حال‌ آنکه با عبارات و مفاهیم سفارش سئو سایت و گوگل ادز آشنا شدید، بهتر است که با تفاوت‌هایی میان آن دو نیز آشنا شوید.

از جمله تفاوت تبلیغات گوگل و سئو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در سفارش سئو سایت، ترافیک‌ ها به‌ صورت رایگان بوده ولی در گوگل ادز شما باید بابت هر ترافیک به‌ وجود آمده هزینه‌ای را پرداخت کنید.
  • سئو بر روی تمامی موتورهای جستجوگر تاثیر داشته اما گوگل ادز تنها با google Adsense همکاری داشته و در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سرعت به دست آمدن نتایج در گوگل ادز بالاتر از سئو است. زیرا توسط گوگل ادز شما به‌ راحتی می‌توانید در مدت‌ زمان کوتاهی یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کرده و ترافیکی که دلخواهتان است را به دست آورید. ولی در مقایسه در سئو شما باید برای بدست آوردن جایگاه بهتر در موتور های جستجوگر تلاش کرده و زمان بیشتری را صرف کنید.
  • تبلیغات گوگل در پایین و بالای صفحات نتایج جستجو ظاهر شده و تنها کافی است شما یکی از موقعیت‌هایی نمایش‌ داده‌ شده را انتخاب کنید ولی در سئو این کار کمی دشوار بوده و باید برای نتیجه مطلوب تلاش کنید.  
  • میزان هزینه صرف‌ شده در گوگل ادز امکان بازدهی بیشتری داشته ولی در سئو اینگونه نبوده و عوامل بسیار زیادی برای محاسبه در نظر گرفته می‌شوند.
  • با استفاده از گوگل ادز امکان استفاده از چندین کلمات کلیدی امکان‌پذیر بوده اما در سئو شما نیاز به تمرکز برای نتیجه بهتر خواهید داشت.

انتخاب بین سئو و تبلیغات گوگل که کدامیک برای کسب و کار شما مناسب تر است تصمیمی است که بعد از بررسی وب سایت شما، نوع محصولات و یا خدمات قابل ارائه و همچنین هدف گذاری شما جهت افزایش فروش گرفته می شود.

جهت انجام یک انتخاب صحیح و اطلاع از هزینه و قیمت سئو کارشناسان فامین ادز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی