اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105166339016880

راهنمای ثبت سفارش طراحی سایت

کد: 140105166339016880

https://bit.ly/3p6UBt6

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه سفارش طراحی سایت در جهان که به عصر دیجیتال معروف است ضروری است؛ زیرا برای حضور و موفقیت در فضای مجازی، بایستی اصول و نکات مهمی را از طریق طراحی سایت اجرایی کرد.

راهنمای ثبت سفارش طراحی سایت
سفارش طراحی سایت

با توجه به سابقه درخشان و تجربه تیم حرفه‌ای طراحی سایت، می توان گفت که فامین جز بهترین شرکت طراحی سایت است که پروژه های موفق و متعددی را انجام داده است.

امروزه سفارش طراحی سایت در جهان که به عصر دیجیتال معروف است ضروری است؛ زیرا برای حضور و موفقیت در فضای مجازی، بایستی اصول و نکات مهمی را از طریق طراحی سایت اجرایی کرد. از طرفی تعداد متقاضیان و کسب و کارها رو به افزایش است و سایت شما مانند یک ویترین، در معرفی خدمات شما و جذب مشتریان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ثبت سفارش طراحی سایت در شرکت های معتبر از جمله فامین، این اطمینان را برای شما عزیزان ایجاد می کند، که علاوه بر خروجی باکیفیت، تضمین قطعی برای پشتیبانی پس از ثبت سفارش سایت وجود داشته باشد.

نحوه سفارش طراحی سایت به چه صورت است؟

  • ثبت دامنه

در ابتدا باید یک دامنه متناسب با نوع فعالیت کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

  • فضای هاستینگ

بهتر است خدمات هاستینگ خود را زیرنظر طراح وب سایت تهیه کنید.

  • قالب وب سایت

در این مرحله؛ دو راه وجود دارد؛

راه اول) از قالب های آماده استفاده کنید.

راه دوم) از یک گرافیست بخواهید که قالب مربوطه را برای شما طراحی کند. به این نوع از قالب‌ها، قالب‌های اختصاصی گفته می‌شود

  • برنامه نویسی امکانات وب سایت

اگر خواهان ایجاد امکاناتی خاص در سایت خود هستید، بهتر است قبل از هرگونه سفارش و ثبت درخواست، لیستی از درخواست‌های خود را  آماده کنید.

  • درج اطلاعات وب سایت

در این مرحله باید به درج مطالب و اطلاعات وب ‌سایت و حتی محتواهای مربوطه به طراح برای بارگزاری در سایت نیز بپردازید.

  • ایمن سازی وب سایت

سایت کسب و کار شما اگر با روش‌های امنیتی، ایمن نشود، پس از گذشت مدتی با مشکلاتی همچون حمله هکرها روبرو خواهد شد. خوشبختانه کارشناسان فامین در این زمینه تجربیات زیادی داشته و میتوانند راهنمایی‌ های دقیق و روشنی را در اختیار شما قرار دهند.

  • بهینه سازی وب سایت

باید سایت رو به گونه ای طراحی کنید که هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو مثل گوگل، مفید و کارامد باشد.

  • پشتیبانی وب سایت

طبیعتا سایت به پشتیبانی نیاز دارد تا اگر امکانات جدید نیاز بود یا حتی اگر مشکلی پیش آمد، بتوانید در زمان سریع آن را حل کنید. در این زمینه می توانید به تیم فامین اعتماد کنید.

  • سئو سایت

باید هر فاکتوری که برای سئو نیاز است، رعایت شود مانند قرار گرفتن درست تگ های عنوان و ...

قیمت طراحی سایت

یکی از سوالاتی که اغلب از راهنمای سفارش طراحی سایت پرسیده می‌شود و نزد کارفرماها دارای امیت است، هزینه طراحی سایت می باشد. باید بگوییم که کار طراحی سایت هیچ نرخ ثابتی ندارد زیرا شما با توجه به توضیحات، درخواست ‌هایی که مدنظر دارید باید هزینه متفاوتی نیز پرداخت کنید. قیمت طراحی سایت به نوع وبسایت شما نیز بستگی دارد. ممکن است وب سایت شما فروشگاه اینترنتی، وبسایت ایستا، وبلاگ، سایت عضویت و سایت شبکه های آموزشی باشد. از طرفی دیگر عواملی همچون طراحی سایت، تعداد صفحات وبسایت، محتوا، سئو و بهینه سازی و امکانات سایت همچون درگاه پرداخت و سیستم ثبت نام و غیره در قیمت طراحی سایت موثر می باشند.

از مهم ترین فاکتورهای موثر در هزینه سفارش طراحی سایت باید به این موارد اشاره کرد:

•    ظاهر سایت

•    پشتیبانی سایت

•    زبان برنامه نویسی

•    هاست و دامنه

•    طراحی سایت با CMS آماده

•    نوع سیستم مدیریت و تولید محتوا

•    طراحی اختصاصی

فامین، ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی سایت با توجه به سابقه درخشان و تجربه تیم حرفه‌ای طراحی سایت، می توان گفت، فامین جز بهترین شرکت طراحی سایت است که پروژه‌های موفق و متعددی را انجام داده است. اگر قصد دارید کسب و کار آنلاین خود را شروع کنید، ما پاسخگوی سوالات شما در زمینه سفارش طراحی سایت و قیمت طراحی سایت و همچنین ارائه خدمات تبلیغات گوگل فامین هستیم. فامین بهترین گزینه ها را برای این قدم بزرگ به شما پیشنهاد می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]