اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103206127116880

مزایای تبلیغات گوگل ادز

مزایای تبلیغات گوگل ادز

کد: 140103206127116880

https://bit.ly/3aJGTIv

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات گوگل ادز یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین روش‌ های جذب مخاطب و کاربر است. به طورکلی نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادز به‌ صورت متنی کوتاه ظاهر شده و دارای یک لینک به سایت و توضیحات است

مزایای تبلیغات گوگل ادز
تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز یکی از خدماتی است که گوگل در اختیار کاربران خود قرار داده و افراد می‌توانند توسط تبلیغات گوگل ادز، محصولات و خدمات خود را به مشتریان و کاربرانی که به‌دنبال آن خدمات و محصولات هستند نشان داده و تبلیغ نمایند. زمانیکه کاربر گوگل بر روی سایت شما کلیک کرده و وارد سایت شما می‌شود، هزینه ‌ای از اکانت شما کاسته می شود.

این سرویس یکی از سریع‌ترین، محبوب‌ترین و قدرتمندترین روش‌ های جذب مخاطب و کاربر می‌باشد. به‌ طور کلی نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادز به‌ صورت متنی کوتاه ظاهر شده و دارای یک لینک به سایت و توضیحات می‌باشد و شما می‌توانید جایگاه تبلیغات مربوط به خود را توسط مزایده انتخاب کرده و در بالاترین نتایج جستجو قرار دهید.

استفاده از تبلیغات گوگل ادز دارای مزایایی می ‌باشد که در ادامه به هر یک از آن‌ها پرداخته و به‌ صورت مجزا آن ‌ها را بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مزایای تبلیغات گوگل ادز

طبق آمارها و مشاهدات اخیر به‌دست‌آمده مشخص‌ شده است که در حدود ۶۵ درصد از شرکت ‌های متوسط و کوچک از گوگل ادز برای تبلیغات کار و محصولات خود استفاده کرده و بسیاری از این روش تبلیغات نوین استقبال کردند. به نمایش گذاشتن خدمات و محصولات خود توسط تبلیغات گوگل ادز دارای مزایایی می ‌باشد که از این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

آگاهی از برند

یکی از مهم‌ترین مزایایی که در تبلیغات گوگل ادز بسیار حائز اهمیت است، افزایش آگاهی کاربران از برند خود می ‌باشد. در دنیای امروزی صاحبان برند سعی می ‌کنند که نام تجاری خود را با کلیک بر روی سایت به کاربران خود نمایش داده و تداوم این کار در طول مدت‌ زمانی کوتاه سبب شناخته‌ تر شدن نام برند در میان مشتریان می‌شود. صاحبان برند می‌توانند با استفاده درست از کلمات کلیدی و متناسب با نتایج جستجوی کاربران در گوگل، برند کسب‌ و کار خود را به آن ‌ها نمایش داده و سبب اعتبار بیشتر برند و افزایش جذب مخاطب شوند.

نمایش در اولین نتیجه جستجو

یکی دیگر از مزایای تبلیغ در گوگل، آمدن سایت در صفحه اول جستجو گوگل می‌ باشد. در هنگام کار با تبلیغات گوگل ادز، مهم نیست که سئو سایت شما قوی باشد یا خیر، زیرا در هر صورت اگر کلمات کلیدی به‌ درستی و اصولی انتخاب شوند، سایت شما در صفحه اول نمایش داده‌شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نتایج سریع ‌تر از سئو

بهینه ‌سازی موتور جستجوگر و یا سئو در واقع اسکلت ‌بندی سایت را تشکیل داده و براساس تلاش‌ های فراوان و انتخاب کلمات کلیدی بسیار مناسب بر طبق جستجوی کاربران طراحی‌شده و در صفحه اول جستجوگر گوگل قرار میگیرد. تفاوت گوگل ادز و سئو در این می ‌باشد که شما برای نمایش تبلیغات خود توسط سئو باید هفته ‌ها و یا ماه ‌ها انتظار کشیده تا سایت در اولین صفحه قرار بگیرد. ولی با استفاده از تبلیغات گوگل ادز شما می‌توانید به‌ راحتی با انتخاب واژگان درست کلیدی، در صفحه اول قرار گرفته و سایت را به کاربران خود به نمایش بگذارید.

افزایش بازدید از سایت

یکی از مواردی که صاحبان تبلیغ با آن دچار مشکل شده‌اند، این است که گمان می‌کنند که هر کاربری که وارد سایت آن‌ ها می‌شود، مشتری بوده و باید خرید انجام دهد. این تفکر نادرست بوده و بسیاری از این کاربران می‌توانند رقبای شما بوده و یا قصد خرید را نداشته باشند. گوگل دارای تنظیماتی می‌باشد که شما می‌توانید بر اساس این مزایا تبلیغات خود را به خریداران واقعی نمایش داده و تنظیماتی همچون انتخاب زمان، موقعیت جغرافیایی، جنسیت و غیره را انجام داده تا مشتریان اصلی سایت شما افزایش یابد.

امکان زمان‌بندی تبلیغات

یکی دیگر از مزایای تبلیغات گوگل ادز این است که شما می‌توانید ساعت و روز تبلیغات خود را مشخص نمایید. برخی از افراد گمان می‌کنند که تبلیغات به‌ صورت شبانه‌ روزی بهتر بوده و بیشتر در معرض توجه کاربر قرار می‌گیرد، اما این‌طور نیست. شما می‌توانید اطلاعات بازدید در سایت خود را در ۳ یا ۶ ماه بررسی کرده و زمان‌ هایی که هزینه شما برای نشان ‌دادن سایت‌ ها به هدر رفته‌ است را یافته و آن زمان‌ها را در نمایش سایت حذف نمایید.

از دیگر مزایای تبلیغات گوگل ادز می‌توان به تحت تأثیر قرار دادن رقبا، کسب درآمد، هدف‌گذاری براساس جستجوی کاربران، تعریف بودجه ‌ای مشخص، برنامه‌ریزی برای تبلیغات و غیره اشاره کرد.

شرکت ‌ها و مجموعه ‌های کوچک و بزرگ دیجیتال مارکتینگ در سرتاسر کشور وجود داشته که خدماتی همچون تبلیغات گوگل ادز، سئو، ساخت اپلیکیشن، شارژ اکانت گوگل ادوردز و غیره را انجام می‌دهند. یکی از این شرکت‌های معتبر، شرکت فامین ادز واقع در استان تهران می‌باشد.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین شرکت ‌های دیجیتال مارکتینگ بوده و تمامی خدمات شامل شارژ اکانت گوگل ادز، سئو، تبلیغات گوگل، طراحی سایت و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی