اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104196280916880

تفاوت تبلیغات گوگل و سئو

کد: 140104196280916880

https://bit.ly/3AMcggz

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات گوگل و سئو سایت، دو استراتژی مهم در پیشبرد اهداف یک کسب و کار هستند و استفاده از هر کدام می تواند مزایای زیادی برای سایت شما در بر داشته باشد. با استفاده از آن ها می‌توانید سایت خود را در صفحات اول گوگل SERP مشاهده کنید و مشتریان با کسب و کار شما آشنا شده و از خدمات شما استفاده کنند.

تفاوت تبلیغات گوگل و سئو
مقایسه تبلیغات گوگل و سئو

فامین به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید. همچنین با تبلیغات در گوگل فامین می توانید در بازه زمانی کوتاه مدت، نتیجه قابل قبولی از کسب و کار خود دریافت کنید.

تبلیغات گوگل و سئو سایت، دو استراتژی مهم در پیشبرد اهداف یک کسب و کار هستند و استفاده از هر کدام می تواند مزایای زیادی برای سایت شما در بر داشته باشد. با استفاده از آن ها می توانید سایت خود را در صفحات اول گوگل SERP مشاهده کنید و مشتریان با کسب و کار شما آشنا شده و از خدمات شما استفاده کنند.

تبلیغ در گوگل فامین این امکان را برای شما فراهم می کند تا کسب و کار خود را رونق داده و به سرعت رشد کنید و با هزینه ای مناسب، در کوتاه ترین زمان ممکن، مخاطبان زیادی را متوجه خدمات سایت خود کرده و یا فروش زیادی در محصولات خود داشته باشید.

تبلیغات گوگل و سئو دارای تفاوت ها و شباهت هایی هستند، که شما می توانید با توجه به نیاز سایت خود از هر کدام استفاده کنید. همچنین می توانید برای اثربخشی بیشتر از هر دو در کنار هم استفاده کنید. اکنون در این بخش به تفاوت های تبلیغات گوگل و سئو می پردازیم.

در ابتدا نگاهی کوتاه به تعریف تبلیغات گوگل می اندازیم:

تبلیغات گوگل:

ممکن است شما هم در جستجوی گوگل در کنار بعضی از لینک سایت ها، علامت Ad را مشاهده کرده باشید. این گونه سایت ها به واسطه تبلیغات گوگل در نتایج اول قرار گرفته اند. از این طریق شما می توانید در کمتر از 24 ساعت، از میان رقبای خود، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مخاطبان هدف سریعتر با سایت و فعالیت کاری شما آشنا شوند.

سئو سایت:

به فعالیت هایی که برای یک سایت انجام می گیرد تا آن سایت جایگاه مناسب تری در نتایج گوگل به دست آورد، سئو سایت می گوبند. فعالیت هایی مانند؛ تولید محتوا، لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی، کد نویسی، طراحی و جذاب بودن سایت و .. همگی بر بهینه سازی سایت تاثیر گذار هستند.

اکنون به تفاوت های تبلیغات گوگل و سئو می پردازیم:

در تبلیغات گوگل، شما در نتایج اول گوگل قرار خواهید گرفت و بابت هر کلیک که کاربران بر روی سایت شما انجام دهند، برای شما هزینه در بر خواهد داشت. در سئو، هر گونه هزینه ای که برای رشد سایت خود پرداخت کرده باشید، در دراز مدت به شما باز می گردد و همچنین در مدتی طولانی کسب و کار شما رونق زیادی پیدا خواهد کرد. نتایج به دست آمده در سئو ممکن است زمانبر باشد اما با بهینه سازی درست می توان رتبه و جایگاه مناسبی در نتایج جستجو گوگل به دست آورید ولی در تبلیغات گوگل، سایت شما در مدت زمان خیلی کم، رشد خواهد کرد. ترافیکی که از سئو وارد سایت می شود رایگان بوده و هزینه ای ندارد ولی ترافیک حاصل از تبلیغات گوگل پولی است. شما با خیالی آسوده می توانید کسب و کار و فعالیت خود را از طریق تبلیغات گوگل در نتایج اول گوگل به صورت موقت ببینید و تبلیغات گوگل این رتبه بندی را تضمین می کند. ولی در سئو هیچ تضمینی مبنی بر قرار گیری در نتایج اول وجود ندارد و شما باید با استفاده از استراتژی های سئو برای بهینه سازی سایت تلاش کنید تا بتوانید جایگاه و رتبه خوبی را از گوگل دریافت کنید. همچنین نتایج به دست آمده در سئو پایدارتر و بلند مدت است. در تبلیغات گوگل شما می توانید روی کلید واژه های زیادی مانور دهید ولی در سئو باید روی کلمات کلیدی کمتری تمرکز کرده تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید. با متوقف کردن تبلیغات گوگل، ترافیک های سایت شما هم متوقف می شود ولی در سئو این ترافیک در طولانی مدت حفظ می شود و باقی می ماند. در تبلیغات گوگل می توانید به واسطه یک فرد متخصص به پیشرفت کسب و کار خود را کمک کنید ولی فعالیت در سئو، به دانش کافی، مهارت و تجربه نیاز است.

ثبت سفارش سئو سایت فامین توسط تیم مجرب فامین انجام می گیرد. فامین به شما کمک می کند تا در کسب و کار خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید. همچنین با تبلیغات در گوگل فامین می توانید در بازه زمانی کوتاه مدت، نتیجه قابل قبولی از کسب و کار خود دریافت کنید. جهت الاع از هزینه سئو سایت این لینک https://famin-ads.com/seo-price/ را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]