اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111177152316880
در دسترس نیست

تبلیغات گوگل چگونه انجام می‌شود؟

کد: 140111177152316880

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات گوگل یک روش بسیار مؤثر جهت ایجاد ترافیک مربوط به وب‌سایت بوده و پلتفرم تبلیغات پولی در گوگل است.

تبلیغات گوگل چگونه انجام می‌شود؟
تبلیغ در گوگل

شرکت فامین ادز در تهران دارای تیمی بسیار حرفه‌ای و متخصص بوده و از جمله وظایف کارشناسان تبلیغات در این تیم می‌توان به بررسی و مدیریت روزانه تبلیغات و وب‌سایت مشتریان اشاره کرد.

یکی از بخش‌ های مهم و اساسی برای تمامی کسب‌ و کار ها و ارائه خدمات و کالا، تبلیغات می‌باشد. تبلیغ در گوگل نیز برای تمامی کسانی که وارد کسب‌ و کار در عرصه آنلاین شده‌اند، امری بسیار واجب و ضروری بوده و به‌ طور کلی هدف از تبلیغ شامل مواردی مانند نشر یافتن، شناخته‌ تر شدن و دیده‌تر شدن می‌باشد.

امروزه با توجه به گسترش اینترنت و حضور آن در تمامی بخش‌های زندگی، وجود آن یک امر بسیار ضروری برای تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها بوده و با توجه به گستردگی زیاد آن، تمامی کاربران نیاز دارند برای دستیابی به خدمات و یا اطلاعات موردنظر خود از موتورهای جستجو استفاده کنند.

همان‌طور که آگاه هستید، موتور جستجوگر گوگل از پرطرفدارترین و معروف‌ترین موتورهای جستجو بوده که در میان کاربران اینترنتی به‌خصوص کاربران ایرانی دارای محبوبیت بالایی است و به‌ صورت حدودی می‌توان گفت که تمامی کاربران اینترنت در ایران حداقل روزی یک‌بار جهت جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود از این موتور جستجو استفاده می‌کنند.

تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل یک روش بسیار مؤثر جهت ایجاد ترافیک مربوط به وب‌سایت بوده و پلتفرم تبلیغات پولی در گوگل است که تحت کانال‌های بازاریابی به‌عنوان تبلیغات کلیکی قرار دارد. روش‌ های بسیار متفاوتی جهت پرداخت در گوگل ادز وجود دارند که مرسوم ترین آن‌ها پرداخت به‌ ازای هر نمایش می‌باشد.

با استفاده از تبلیغات گوگل افراد می‌توانند ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و تماس‌های تلفنی متعددی را دریافت کرده و مشتریان بیشتری را جذب نمایند. این تبلیغات به افراد این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را از طریق موبایل و دکستاب در زمان‌های مناسبی برای مخاطبان خود به نمایش درآورند.

در اصل قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوگر گوگل با پرداخت هزینه رتبه را تبلیغات گوگل می‌گویند. تبلیغات گوگل یک روش بازاریابی اینترنتی بوده که از طریق اینترنت انواع محصولات و برندهای گوناگون در زمینه‌ های متفاوت به تمامی مردم سراسر دنیا شناسانده می‌شوند.

انواع تبلیغات گوگل

درحال‌حاضر تبلیغات گوگل به ۵ دسته تقسیم‌بندی می‌شود که از جمله انواع تبلیغات گوگل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تبلیغ در گوگل سرچ یا search advertising
  • تبلیغ ویدئویی یا video advertising
  • تبلیغ برای موبایل یا Mobile advertising
  • تبلیغ فروشگاه‌ها یا shopping advertising
  • تبلیغ در کانال‌های display گوگل یا Display advertising

تبلیغات گوگل چگونه است؟

تبلیغات گوگل به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان علاقه‌مند به محصولات خود و خدمات خود را جذب کنید. تبلیغ‌کنندگان، عبارت‌ های مورد جستجو و کلمات کلیدی را مشخص می‌کنند و پیشنهاداتی که برنده می‌شوند در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل، وب‌سایت های معتبر و همچنین ویدیوهای یوتیوب براساس نوع کمپین به نمایش درمی‌آیند.

ازجمله عواملی که بر ایجاد تبلیغات مؤثر در تبلیغات گوگل تاثیر دارند می‌توان به نوع کلمات کلیدی، مکان، امتیاز تبلیغ و امتیاز کیفی، عنوان و توضیحات، هدف‌گذاری مجدد گوگل ادز، افزونه‌های تبلیغاتی و همچنین نوع match اشاره کرد.

هزینه تبلیغات گوگل

هزینه تبلیغات گوگل به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. طبق گفته گوگل حدود ۲۰ سیگنال در محاسبه قیمت هر کلیک استفاده می‌شوند و مهمترین سیگنال، امتیاز کیفیت است که خود آن نیز به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد. به‌ صورت کلی هر چقدر که محتوای تبلیغات براساس اصول تبلیغات گوگل ساخته‌ شده و رابطه‌ی بین متن تبلیغات، کلمات کلیدی که برای تبلیغات انتخاب‌شده است و محتوای صفحه فرود یا landing page بیشتر باشد، قیمت کلیک به‌ ازای همان کلمه کلیدی ارزان‌تر خواهد شد.

همچنین از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در قیمت‌گذاری هر کلیک، CTR است. CTR درصد بین تعداد کلیک و تعداد نمایش است و هر چقدر میزان CTR برای کلمه کلیدی که تبلیغ کرده‌اید بیشتر باشد، هزینه کمتری را به گوگل پرداخت می‌کنید.

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل

  • مدت‌ زمانی که آگهی نمایش داده می‌شود را می‌توان تعیین نمود
  • آگهی را براساس کلید واژه‌ های مربوط به محصولات نمایش می‌دهد
  • میتوانید گزارشی را از آگهی‌های تان داشته باشید
  • تبلیغات بر اساس منطقه جغرافیایی به نمایش گذاشته می‌شوند
  • مدت‌ زمانی که آگهی نمایش داده میشود را می‌توان تعیین نمود
  • به نمایش درآوردن آگهی یا سایت موردنظر در صفحه نخست سایت بدون تخصص در زمینه سئو

صحبت پایانی

شرکت فامین ادز در تهران دارای تیمی بسیار حرفه‌ای و متخصص بوده و از جمله وظایف کارشناسان تبلیغات در این تیم می‌توان به بررسی و مدیریت روزانه تبلیغات و وب‌سایت مشتریان، پشتیبانی و پیگیری روزانه و مستمر جهت اطمینان از مثبت بودن بازخورد تبلیغات گوگل و همچنین انتخاب بهترین استراتژی مناسب با سایت و زمینه کاری شما اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره صادقانه و تخصصی در رابطه با بهترین روش تبلیغات، شارژ اکانت گوگل ادوردز فامین ادز و سفارش بهینه سازی سایت همچنین دریافت اطلاعات در رابطه با هزینه تبلیغات گوگل با این شرکت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی