اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201197228016880
در دسترس نیست

کسب برترین رتبه های گوگل با فامین ادز

کسب برترین رتبه های گوگل با فامین ادز

کد: 140201197228016880

، تهران , (اخبار رسمی): سئو یکی از زیر مجموعه‌ های دیجیتال مارکتینگ بوده و هدف اصلی آن بهینه سازی سایت برای انواع موتور های جستجو است. شما با استفاده از سفارش سئو سایت، رتبه بالاتری در صفحات جستجو گری مانند گوگل را کسب کرده و تبلیغات شما دارای نتایج بهتری خواهد بود.

کسب برترین رتبه های گوگل با فامین ادز
تبلیغات گوگل

شرکت فامین ادز، مجموعه‌ای برای ارائه خدمات سئو و تبلیغات گوگل بوده و دارای تیمی بسیار متخصص، ماهر و با تجربه در این زمینه است.

برای گسترش و پیشرفت در هر کسب‌ و کار کوچک و بزرگی باید تبلیغاتی برای شناساندن محصول و یا خدمات خود به افراد ارائه داده و آنها را تبدیل به مشتری نمود. راه‌ های بسیار زیادی برای تبلیغات کسب‌ و کار ها وجود دارند که یکی از این راه‌ ها طراحی سایت و استفاده از خدمات سئو آن جهت ارائه محصولات و خدمات است.

سئو یکی از زیر مجموعه‌ های دیجیتال مارکتینگ بوده و هدف اصلی آن بهینه سازی سایت برای انواع موتور های جستجو است. شما با استفاده از سفارش سئو سایت، رتبه بالاتری در صفحات جستجو گری مانند گوگل را کسب کرده و تبلیغات شما دارای نتایج بهتری خواهد بود. به‌ عنوان مثال افراد برای جستجوی کالا و یا خدمات مورد نظر خود اولین چیزی که به آن مراجعه می‌کنند، موتور های جستجوگر است. موتور های جستجوگری مانند گوگل نیز بسیار هوشمند عمل می‌کنند. بنابراین با وارد کردن کلمات کلیدی توسط کاربر، گوگل تمامی وب‌ سایت ها را بررسی کرده و با توجه به معیار های مشخصی، وب‌ سایت مورد نظر را انتخاب و به کاربر نمایش می‌دهد.

شما می‌توانید با سفارش سئو سایت، سایت خود را بهینه کرده تا در هنگام جستجوی کاربر بتوانید رتبه بهتری را داشته و سایت شما برای کاربر به‌ عنوان اولین سایت ها به نمایش گذاشته شود.

خدمات سئو سایت چیست؟

سئو به‌ معنای بهینه‌ سازی سایت بوده و فردی که این فعالیت را انجام می‌دهد، سئو کار نامیده می‌شود. خدمات سئو نیز به مجموعه فعالیت‌ هایی گفته می‌شود که توسط سئو کار در داخل سایت و خارج از آن انجام می‌شود تا سایت بتواند به رتبه و جایگاه بهتری در صفحه جستجو گری مانند گوگل دست یابد. سفارش سئو سایت به‌ صورت ۲ روش سفارش سئو سایت سفید و سفارش سئو سایت سیاه انجام می‌گیرد که سئو سفید دارای نتایج بسیار بهتر و با پیروی از قوانین گوگل سایت را بهینه‌ سازی کرده اما سئو سیاه برخلاف مقررات گوگل بوده و با کوچکترین خطایی از سمت گوگل طرد می‌شود و ممکن است فرد به نقطه اول بازگشته و از صفر تبلیغات خود را شروع کند. بنابراین بهتر است جهت بهینه‌ سازی سایت خود، سئو سفید را به‌ عنوان سفارش سئو سایت خود در نظر بگیرید.

هزینه خدمات سئو سایت

هزینه سئو سایت به عوامل بسیار متفاوتی بستگی داشته و از جمله عوامل تأثیرگذار در هزینه سئو سایت می‌توان به نوع وب‌ سایت، نوع کلمات کلیدی، زمان مورد نیاز جهت کسب نتیجه عالی برای سایت، ترافیک کلمات کلیدی با توجه به نوع کسب و کار و غیره اشاره نمود.

تکنیک های افزایش بازدهی گوگل ادز را اینجا بخوانید.

مزایای استفاده از سئو سایت

از جمله مزایای سفارش سئو سایت برای بهینه‌ سازی آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از سئو خدمات و محصولات شما را به کاربران معرفی میکند
  • سفارش سئو سایت ترافیک و سرعت سایت را افزایش میدهد
  • سئو سبب تبدیل کاربر به مشتری شده و نسبت به دیگر تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است
  • با استفاده از سئو سایت اعتبار کسب و کار و سایت بالا رفته و در افزایش ارائه خدمات و فروش محصولات تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت
  • سئو سایت را بهینه سازی کرده و سبب سبقت از رقبا خواهد شد
  • انجام سئو برای تمامی کسب و کار های جدید و قدیمی بسیار کاربردی است
  • جایگاه به دست آمده سایت توسط سئو ماندگار بوده و هدفمند است

وظایف سئو کار در بهینه سازی سایت چیست؟

درهنگام سفارش سئو سایت، سئو کار جهت بهینه‌ سازی سایت و با توجه به تخصص و مهارت خود دارای وظایفی است که از جمله این وظایف می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بهینه کردن سایت با پیروی از قوانین گوگل و رفع تمامی مشکلات آن با عملکرد صحیح خود در فرایند سئو و طی کردن تمامی مراحل آن سبب دیده شدن سایت در صفحه اول جستجوگر گوگل شود
  • توسط مهارت های خود در سئو ترافیک و سرعت سایت را افزایش دهد
  • از بهترین کلمات کلیدی برای رقابت با کسب و کار های مشابه استفاده نماید
  • ایجاد نسخه سازگار سایت با موبایل و تبلت استفاده از محتوایی قوی و مناسب متنی، تصویری، صوتی و غیره
  • ایجاد بک لینک در سایت های مشابه دیگر برای افزایش بهروری از سایت
  • ایجاد لینک های مناسب در سایت جهت بالا بردن جایگاه سایت در گوگل و... .

شرکت فامین ادز، مجموعه‌ای برای ارائه خدمات سئو و تبلیغات گوگل بوده و دارای تیمی بسیار متخصص، ماهر و با تجربه در این زمینه است. از جمله خدمات و وظایف این مجموعه می‌توان به طراحی سایت، سئو سایت، مدیریت روزانه تبلیغات، تبلیغات گوگل ادز، تبلیغات اپلیکیشن، تبلیغات در یوتویوپ و غیره اشاره نمود. مشتریان عزیز می‌توانند جهت سفارش سئو سایت خود و یا اطلاع از هزینه سئو سایت و همچنین قیمت طراحی سایت با شرکت فامین ادز تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند. همچنین می‌توانید ما را در شبکه‌ های اجتماعی نیز دنبال نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]