اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109246874116880
در دسترس نیست

تبلیغات نصب اپلیکیشن و چگونگی انجام آن

کد: 140109246874116880

، تهران , (اخبار رسمی): بلیغات نصب اپلیکیشن یکی از ابزارهایی است که می تواند به کمک استارت آپ ها بیاید. این شرکت ها برای رشد نیاز دارند که تعداد نصب اپلیکیشن و کاربران آنها افزایش یابد تا بتوانند درآمد بهتری داشته باشند.

تبلیغات نصب اپلیکیشن و چگونگی انجام آن
نصب اپلیکیشن

شرکت فامین ادز با پربازده ترین خدمات در خدمت مشتریان گرامی خود است. با کارشناسان فامین ادز در ارتباط باشید.

تبلیغات نصب اپلیکیشن یکی از ابزارهایی است که می تواند به کمک استارت آپ ها بیاید. این شرکت ها برای رشد نیاز دارند که تعداد نصب اپلیکیشن و کاربران آنها افزایش یابد تا بتوانند درآمد بهتری داشته باشند.

در حال حاضر در مارکت های مختلف مانند گوگل پلی استور و یا اپ استور بیش از پنج میلیون اپلیکیشن وجود دارد. رقابت به این اپلیکیشن ها بصورت عادی بسیار سخت و گاهاً نشدنی است. اما با روش های مختلف تبلیغات می توان این رقابت را انجام داد و در آن پیروز شد.

نحوه انجام تبلیغات نصب اپلیکیشن

یکی از خدمات شرکت های بازاریابی دیجیتال مطرح مانند فامین ادز، تبلیغات نصب اپلیکیشن است. این شرکت با همکاری با مارکت های مختلف می توانند بصورت هدفمند اپلیکیشن های مد نظر را تبلیغ کنند و تبلیغات اپلیکیشن مد نظر به صورت بینابینی، ویدئویی، همسان، پاپ آپ  و... انجام می شود تا کاربران را ترغیب به نصب اپلیکیشن نماید.

متأسفانه این خدمات برای کاربران ایرانی تحریم است اما شرکت های واسطه ای مانند فامین ادز وجود دارند که بصورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند و می توانند کلیه خدمات بازاریابی دیجیتال مانند تبلیغات در گوگل، تبلیغات نصب اپلیکیشن، تبلیغات در گوگل را بصورت حرفه ای انجام دهند.

مزایای تبلیغات نصب اپلیکیشن

  همانطور که شنیده اید " تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است" . تبلیغات نصب اپلیکشن جدیدترین روش تبلیغ برای توسعه دهندگان اپلیکیشن است که مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر می شود:

  • افزایش تعداد کاربران واقعی

مهمترین ویژگی که این روش تبلیغ دارد، افزایش تعداد کاربر واقعی است. با این روش تبلیغ دهنده می تواند مطمئن شود که به ازای هزینه ای که کرده قطعاً یک کاربر به اپلیکیشن آن اضافه شده و در حال استفاده از آن است.

  • امکان تبلیغات درون اپلیکیشنی

یکی از جذابترین ویژگی هایی که این نوع تبلیغ، تبلیغ درون اپلیکیشنی است. با استفاده از این ویژگی می توانید اپلیکیشن خود را درون اپلیکیشن هم دسته خود تبلیغ کنید تا کاربر متوجه وجود برنامه شما و مزایای آن شود و اقدام به نصب آن کند.

  • امکان هدف گذاری برای مخاطبان

در پنل این سرویس می توانید انتخاب کنید که مخاطب کاربران شما چگونه باشند. این هدفگذاری می تواند شامل: زبان مورد استفاده، زمان، مکان و... باشد. این ویژگی باعث می شود که بصورت هدفمند دست به تبلیغ بزنید و احتمال زیان و ضرر را به حداقل برسانید.

  • رشد سریع

یکی از مشکلاتی که اغلب شرکت های استارت آپی با آن مواجه هستند سرعت کند رشد آنها است. اما با استفاده از این این روش تبلیغ سرعت رشد بسیار سریع می شود و این چالش کاملا بر طرف می شود.

  • گزارش دهی دقیق

از ابزارهایی که سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار داده است، سیستم گزارش دهی آن است. این گزارش بصورت جزئی و دقیق است که می توان از آن برای ادامه مسیر تبلیغات استفاده کرد.

  • بازدهی بالا

در اکثر روش های تبلیغات بازدهی آن تقریبا متوسط است. اما در این روش بازدهی بسیار بالا است. این بازدهی به این دلیل است که تبلیغات هدفمند انجام می شود و به ازای هر مقدار هزینه ای که از حساب شما کسر می شود یک کاربر فعال به اپلیکیشن شما اضافه می شود.

مراحل تبلیغات نصب اپلیکیشن

برای انجام تبلیغات نصب اپلیکیشن در ابتدا باید اپلیکیشن در گوگل پلی استور و یا اپ استور ثبت شده باشد (البته اگر هم ثبت نشده باشد می توان با طراحی یک لندینگ پیچ برای اپلیکیشن این کار را انجام داد). سپس با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی و مشخص کردن جامعه هدف و پرداخت هزینه شروع به تبلیغات کنید.

هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشن

قیمت گذاری در این سرویس به عوامل مختلفی مانند دسته بندی اپلیکیشن، تعداد نصب فعال، جذابیت برای کاربران، پیشنهاد رقبا و... انجام می شود. اما بطور میانگین این هزینه برای هر نصب چیزی در حدود 2 الی 20 سنت است.

در واقع هزینه این سرویس مانند هزینه انواع تبلیغات در یوتیوب و یا تبلیغات گوگل است که به بصورت مزایده ای مشخص می شود.

شرکت فامین ادز با پربازده ترین خدمات در خدمت مشتریان گرامی خود است. با کارشناسان فامین ادز در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]