اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105016311816880

چرا از خدمات فامین ادز برای تبلیغات استفاده کنیم؟

کد: 140105016311816880

https://bit.ly/3ovMgP3

، تهران , (اخبار رسمی): بدون شک هرکسب و کاری برای دیده شدن و اطلاع رسانی نیاز به تبلیغات گسترده و وسیعی دارد. گوگل در این مسیر، راه را برای دارندگان کسب و کارهای گوناگون باز کرده است چرا که روزانه تعداد بی شماری از کاربران با جستجو در موتور گوگل به دنبال خدمات و یا محصولاتی که به آن نیاز دارند، هستند.

چرا از خدمات فامین ادز برای تبلیغات استفاده کنیم؟
خدمات آژانس تبلیغاتی فامین ادز

فامین ادز با بهره گیری از دانش و تجربه خود می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود، یاری کند و در این مسیر قدم به قدم در کنار شما خواهد بود.

فرض کنید شما به دنبال خرید لوازم جانبی تلفن همراه خود هستید. از طریق گوگل عبارتی همچون " لوازم جانبی برند گوشی آیفون 13 " را سرچ می کنید. از بین نتایج بالا آمده، چند سایت اول را مشاهده و بعد از تحقیق اقدام به خرید می کنید. سایت هایی که در صفحات دوم یا سوم قرار دارند، شانس کمتری برای دیده شدن دارند. پس اگر سایتی در فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد، باید تلاش کند تا در نتایج اول گوگل قرار گیرد و مشتریان را جذب کند. این یک مقدمه ساده برای معرفی تبلیغات گوگل است.

گوگل محبوب ترین و پرکاربردترین موتور جستجو در جهان است که از طریق تبلیغ در آن می توانید این امکان را برای کاربران فراهم کنید تا با کسب و کار شما آشنا شوند و از محصولات شما دیدن کرده و در پایان به مشتریان بالقوه در حوزه کسب و کار شما تبدیل شوند.

تبلیغات گوگل ادز

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی کسب و کار خود را آغاز و یا تصمیم به گسترش کسب و کار خود گرفته اید، می توان گفت که تبلیغات در گوگل یکی از روش های مؤثر و بهینه برای نفوذ در بازار، یافتن مشتری های هدف و رشد در کسب و کار شماست.

به دور از انتظار نخواهد بود اگر بگوییم هرکسب و کاری برای دیده شدن و اطلاع رسانی نیاز به تبلیغات گسترده و وسیعی دارد. گوگل در این مسیر، راه را برای دارندگان کسب و کارهای گوناگون باز کرده است چرا که روزانه تعداد بی شماری از کاربران با جستجو در موتور گوگل به دنبال خدمات و یا محصولاتی که به آن نیاز دارند، هستند. از این رو می توانید با هدف گذاری مناسب و کلمات کلیدی، کسب و کار خود را در مقابل دید میلیون ها کاربر قرار دهید.

مزایای تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل مزایا و ویژگی های بسیاری دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

قرارگیری در صفحه اول گوگل

همانطور که پیشتر بیان شد، تبلیغات گوگل فرصت مناسبی برای دیده شدن سایت شماست بدون آنکه زمان زیادی را برای این کار صرف کنید. با استفاده از گوگل ادوردز، گوگل این تضمین را به شما می دهد که سایتتان در نتایج نخست صفحه جستوجو قرار گیرد. در این روش دیگر سئو سایت اهمیت چندانی ندارد. شما به ازای پرداخت هزینه ای ناچیز و در کمترین زمان ممکن با استفاده از تبلیغات گوگل، در مسیری هموار برای پیشرفت قرار می گیرید.

  • امکان تنظیم تبلیغات گوگل

گوگل ادز امکان شخصی سازی تبلیغات را برای افراد درنظر داشته است. به طوریکه افراد می توانند شرایط تبلیغ را خودشان انتخاب کنند. برای مثال شما می توانید زمان تبلیغ محصولات خود را انتخاب کنید که می خواهید چه ساعتی از شبانه روز و چند ساعت، تبلیغ محصولات و خدمات انجام شود. همچنین می توانید منطقه جغرافیایی و محدوده نمایش تبلیغات خود به کاربران را انتخاب کنید. علاوه بر این ها، تعداد هزینه برای هر کلیک، نمایش تبلیغات در دستگاه ها (تبلت، تلفن همراه، کامپیوتر) و انتخاب هزینه روزانه را نیز تعیین کنید.

  • کلیدواژه انتخابی در تبلیغات گوگل

تبلیغات بر اساس کلید واژه باعث می شود بازدید سایت شما افزایش یابد و مشتریان بالقوه از سایت شما دیدن کنند. در ادامه مثال مطرح شده، مشتریانی که قصد خرید لوازم جانبی موبایل را دارند، با استفاده از این کلید واژه ها با سایت شما آشنا می شوند و اقدام به خرید می کنند.

  • آمار دهی لحظه ای

شما می توانید با گزارش آنی و دقیقی که گوگل از تبلیغات سایت شما در اختیارتان می گذارد، یک برنامه ریزی دقیق در مورد فروش و تبلیغات خود داشته باشید. زیرا شما می توانید گزارش تعداد کلیک ها، مقدار هزینه ای که تا کنون صرف کرده اید و تحلیل های آماری را به صورت فایل اکسل یا نمودار خطی دریافت کنید.

  • نمایش هدفمند در تبلیغات گوگل

کسب و کار شما فقط به کسانی نمایش داده می شود که به دنبال کالا و یا خدمات شما هستند. گوگل با این روش هم راحتی کاربران را در جستجو محصولات درنظر می گیرد و هم برای دارندگان سایت، فرصتی مناسب به وجود می آورد تا مشتریان را جذب کسب و کار خود کنند.

چرا فامین ادز؟

فامین ادز از طریق تبلیغات گوگل این امکان را برای کسب و کار شما فراهم می سازد که با بهینه سازی محتوای سایت خود، در صفحه اول و نتایج نخست گوگل قرار بگیرید و عموم مردم را با خدمات و محصولات خود آشنا سازید و به نتایج خوشایندی دست پیدا کنید. علاوه بر این با استفاده از خدمات این آژانس تبلیغاتی از مزایای زیر نیز بهره مند خواهید شد:

  • پشتیبانی به صورت شبانه روزی

تیم فامین ادز تبلیغات سایت شما را به صورت مداوم آنالیز و بررسی می کند.

  • تبلیغات هدفمند

با استفاده از تبلیغات پویا و پربازده، باعث می شوند کاربران به طور مستقیم به سایت شما مراجعه نموده و از محصولات و خدمات شما دیدن کنند.

  • بهینه سازی در هزینه‌ها

فامین ادز با در نظر داشتن کمترین نرخ کلیک سعی بر این دارد تا شما به نتیجه مورد نظر خود در کسب و کار خود برسید.

جهت استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل فامین ادز کافیست روی https://famin-ads.com/ کلیک کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص این مجموعه بهرهمند شود.

انواع کمپین های تبلیغات گوگل

تبلیغ در گوگل با یک هدف و استراتژی آغاز می شود. پلتفرم تبلیغات گوگل، چندین کمپین دارد که هرکدام برای دسته های مختلفی از آگهی ها مناسب هستند. کمپین سرچ، عمومی ترین آن هاست که همه ما با آن آشنایی داریم. سایر کمپین ها عبارتند از:

کمپین Display  گوگل ادز

کمپین دیسپلی از محبوب ترین انواع تبلیغات گوگل است که در  قالب ویدیو یوتویوب، تصاویر مختلف و پیام های جیمیل در سایر سایت ها قرار می گیرند. در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید که کدام را انتخاب کنید. البته می توانید تنظیمات اتوماتیک یا دستی را برای نیاز خود به انتخاب کنید.

  • کمپین Shopping در گوگل ادز

شما برای خرید یک محصول ممکن است با گزینه های تبلیغاتی گسترده رو به رو شوید ولی این کمپین به دلیل تحریم ها، امکان استفاده برای کاربران ایران فراهم نمی شود. در این کمپین قیمت و تصویر محصولات نمایش داده می شود که خود فرصتی مناسب برای دیده شدن و به فروش رساندن محصولات می باشد.

  • کمپین تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی این امکان را می‌دهد تا بتوانید به یوتویوب نیز دسترسی پیدا کنید.

چگونگی انتخاب کمپین‌ها

مشخص کردن کمپین‌ها در تبلیغات امری مهم است و شما را در رسیدن به هدف خود، نزدیک می‌کند و در انتخاب آن باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • اولین قدم این است که هدف از تبلیغات را مشخص کنید تا بتوانید مخاطبان خود را جذب کنید. قدم دوم تعیین مقدار بودجه ای است که می خواهید برای تبلیغات به آن اختصاص دهید. مناسب ترین ایده این است که می توانید بودجه خود را در چند کمپین به طور مساوی تقسیم کنید و در نهایت بررسی کنید که از کدام کمپین نتیجه مطلوبی را به دست آورده اید. قدم سوم متن آگهی خود را برای تبلیغات، درست و اصولی تهیه کنید زیرا که قرار است نظر مخاطبان را جلب کند. پس بهتر است از کلمات کلیدی مناسب که اشتباهات دستوری و املایی نداشته باشند، استفاده کنید.

سخن پایانی

فامین ادز با بهره گیری از دانش و تجربه خود می تواند شما را در رسیدن به اهداف خود، یاری کند و در این مسیر قدم به قدم در کنار شما خواهد بود. از دیگر خدماتی که شرکت فامین به شما عزیزان ارائه می دهد می توان به سفارش سئو سایت و سفارش طراحی سایت اشاره کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین قیمت طراحی سایت با کارشناسان مجرب فامین ادز در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]