اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107256775016880
در دسترس نیست

راهنمای تبلیغ در گوگل ادز ایران

کد: 140107256775016880

، تهران , (اخبار رسمی): به ساده ترین بیان تبلیغات در صفحه اول گوگل بدین گونه است که تبلیغ کننده به گوگل پول می دهد تا زمانی که کاربران هنگام استفاده از این موتور جستجو کلمات کلیدی مد نظر تبلیغ دهنده را سرچ می کنند متن تبلیغات آنها در چند لینک ابتدایی و انتهایی در صفحه نتایج جستجو نمایش داده شود.

راهنمای تبلیغ در گوگل ادز ایران
تبلیغات در صفحه اول گوگل

شرکت فامین ادز با سال ها سابقه موفق در زمینه خدمات گوگل ادز در ایران و ارائه پکیج های کاربردی و کمترین کارمزد همواره در تلاش است در کمترین زمان بیشترین بازدهی را از تبلیغات برای شما به ارمغان بیاورد

گوگل ادز یکی از برترین و پر استفاده ترین روش های تبلیغات در فضای وب و فضای آنلاین است که توسط شرکت گوگل ارائه می شود. به ساده ترین بیان تبلیغات در صفحه اول گوگل بدین گونه است که تبلیغ کننده به گوگل پول می دهد تا زمانی که کاربران هنگام استفاده از این موتور جستجو کلمات کلیدی مد نظر تبلیغ دهنده را سرچ می کنند متن تبلیغات آنها در چند لینک ابتدایی و انتهایی در صفحه نتایج جستجو نمایش داده شود.

هزینه تبلیغات گوگل به صورت پرداخت به ازای کلیک است و این یکی از بهترین مزایای این پلتفرم تبلیغاتی است. سیستم پرداخت به ازای کلیک PPC به این صورت است که تا زمانی که کاربر برروی لینک شما کلیک نکرده باشد و  وارد سایت شما نشده باشد هزینه ای بابت آن نمی پردازید. حال که یک شمای کلی از گوگل ادز را دریافتید بیایید بیشتر به آن وارد شویم و ببینیم در ایران چگونه کار می کند؟

نحوه تبلیغات گوگل در ایران

همانگونه که شاید بدانید استفاده از خدمات گوگل در ایران به دلیل تحریم ها برای کاربران مقیم ایران ممکن نیست و مردم عادی خود به تنهایی قادر به استفاده از این خدمات به خصوص تبلیغات در آن نیستند. اما پس چگونه کسب و کارها در ایران از آن استفاده می کنند؟ جواب ساده است.

شرکت هایی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه گوگل ادز فعالیت دارند خدمات گوگل را به مشتریان ارائه می دهند. روند کاری آنها به این گونه است که اغلب دو نوع خدمات را به مشتریان ارائه می دهند؛ یکی ارائه اکانت با مدیریت و دیگری اکانت بدون مدیریت که تنها شارژ اکانت گوگل ادز را انجام می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شارژ اکانت گوگل ادز روی این لینک https://famin-ads.com/google-ads-account-payment/ کلیک کنید.

برای انجام تبلیغات در گوگل شما نیازمند یک اکانت اختصاصی هستید که باید آن را شارژ کنید. هزینه و میزان شارژ اکانت شما بستگی به چند عامل دارد که در ادامه به آن می پردازیم، اما از آنجایی که پرداخت این هزینه با ریال ممکن نیست، باید با سایر ارزها مانند دلار، لیر ترکیه، درهم و ... انجام شود. این شرکت ها به راحتی ظرف چند ساعت این اکانت و متن تبلیغات شما را با هر تعداد کلمه کلیدی که در محدوده کسب و کار شما باشد را تکمیل و در گوگل نمایش می دهند.

گاهی برخی از افراد خودشان تخصص کار با پنل کاربری خود را دارند که در این صورت می توانند تنها شارژ اکانت خود را به این شرکت ها بسپارند و مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را انجام دهند.

نحوه محاسبه هزینه گوگل ادز

هزینه گوگل ادز همانگونه که اشاره شد زمانی از حساب شما کسر می شود که کاربربرروی آن کلیک کند  و این به آن معناست که برای نمایش تبلیغ شما هزینه ای گرفته نمی شود. نحوه محاسبه هزینه بستگی به کلمه کلیدی و میزان رقابتی بودن آن دارد. یعنی هرچه تعداد رقبا و افرادی که در آن حوزه کسب وکار بیشتر تبلیغات کرده باشند هزینه ای که باید برای نمایش و دیده شدن بپردازید بیشتر است. به عنوان مثال اگر شما اکانت خود را به میزان 200 هزار تومان شارژ کنید و با هر کلیک 5 هزار تومان از حساب شما کم شود یعنی قیمت کلمات کلیدی 5 هزار تومان و تبلیغات شما پس از اینکه 40 نفر برروی آن کلیک کند دیگر نمایش ندارد و باید حساب خود را مجدد شارژ کنید.

اما معیار این مقدار هزینه هر کلیک به مانند یک مزایده است. یعنی هرچه رقبا در آن حوزه بیشتر ادز انجام دهند حاضرند برای نمایش بیشتر هزینه بالاتری برای کلمات و کلیک های خود بپردازند و شما ناچارید برای اینکه با آنها رقابت کنید پابه پای آنها برای تبلیغات گوگل خود هزینه کنید. اما نگران نباشید زیرا این تنها معیار برای تعیین هزینه نیست و عوامل مختلفی مانند امتیاز کیفی بالای صفحات لندینگ شما که توسط گوگل برآورد می شود، می تواند کمک کند که برای کلمات خود هزینه کمتری بپردازید.

نکته دیگر این است که تعداد کلمات ادگروپ شما می تواند هر مقداری که دلخواه شماست باشد و بر هزینه اثر گذار نیست.

تنها چیزی که باید بدانید این است که از آنجایی که گوگل پر استفاده ترین پلتفرم آنلاین برای مردم است و درصد زیادی از احتیاجات مانند خرید و خدمات مورد نیاز خود را از آن می گیرند، هزینه ای که برای تبلیغات گوگل خود و نمایش به کاربران صرف می کنید در مقابل  درآمدی که از جذب مشتری بدست می آورید کاملاً ارزش دارد و مؤثر است.

شرکت فامین ادز با سال ها سابقه موفق در زمینه خدمات تخصصی گوگل ادز در ایران و ارائه پکیج های کاربردی و کمترین کارمزد همواره در تلاش است در کمترین زمان بیشترین بازدهی را از تبلیغات برای شما به ارمغان بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی