اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004315340216880

آشنایی با خدمات فامین ادز در زمینه تبلیغات گوگل

آشنایی با تبلیغات گوگل

کد: 140004315340216880

https://bit.ly/3kQn3P1

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغ در گوگل و یا همان گوگل ادز سال هاست که به یکی از مطمئن ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارهای فعال در کشور تبدیل شده است. این روش تبلیغاتی به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، یک روش تبلیغاتی پرطرفدار، در بین صاحبین کسب و کارها می باشد.

آشنایی با تبلیغات گوگل
هزینه تبلیغات گوگل

 هزینه تبلیغات گوگل جز مواردیست که برای تمامی کسب و کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شکلی از تبلیغات گوگل که در ایران قابل اجرا است معمولاً به جز هزینه خود تبلیغات گوگل هزینه اضافی دیگری هم دارد.

تبلیغ در گوگل و یا همان گوگل ادز سال هاست که به یکی از مطمئن ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارهای فعال در کشور تبدیل شده است. این روش تبلیغاتی به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، یک روش تبلیغاتی پرطرفدار، در بین صاحبین کسب و کارها می باشد. هدفمندی بالا در شناسایی مشتریان، ارائه آمار دقیق از نحوه تبلیغات و زود بازده بودن این نوع تبلیغات از مهم ترین مزایای این نوع تبلیغات به حساب می آید. اما هزینه تبلیغات گوگل را می توان مهم ترین دلیل محبوبیت این نوع از تبلیغات دانست.

هزینه تبلیغات گوگل

در تمامی روش های تبلیغاتی شخص و یا فضای تبلیغ شماست که هزینه تبلیغات شما را تعیین می کند و معمولا هزینه تبلیغات هم برای کسب و کارهای مختلف مبلغ قابل توجهی می باشد. در تبلیغات گوگل اما این شما هستید که هزینه تبلیغات گوگل را مشخص می کنید. هزینه تبلیغات شما می تواند هر مبلغی باشد و شما به عنوان صحاب کسب و کار که میخواهید تبلیغی را انجام دهید این هزینه را مشخص می کنید.

هزینه تبلیغات گوگل در ایران

 هزینه تبلیغات گوگل جز مواردیست که برای تمامی صاحبین کسب و کارها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. شکلی از تبلیغات گوگل که در ایران قابل اجرا است معمولاً به جز هزینه خود تبلیغات گوگل (مبلغی که می خواهید تبلیغات خود را شارژ کنید) هزینه اضافی دیگری هم دارد.

همانطور که می دانید به دلیل عدم وجود واحد پولی ایران در تبلیغات گوگل، هزینه تبلیغات را باید با یکی از ارزهای مورد تایید گوگل پرداخت کنید. دلار، درهم، لیر و ... . شرکت های مختلف ارائه دهنده خدمات تبلیغات گوگل که می توانند با استفاده از حساب های بین المللی خود این پرداخت را برای شما انجام دهند مبلغی را به عنوان کارمزد به این هزینه اضافه می کنند.

خدمات گوگل ادز در ایران

پیش تر گفتیم که هزینه تبلیغات گوگل به دلیل تحریم ایران و عدم امکان پرداخت این هزینه به گوگل توسط شرکت های مختلف انجام می شود.

شرکت های فعال در این زمینه علاوه بر پرداخت هزینه تبلیغات به گوگل (خدمات شارژ اکانت تبلیغات گوگل)، خدمات دیگری نیز انجام می دهند که یکی از مهم ترین خدمات مربوط به گوگل ادز، ساخت و مدیریت کمپین های تبلیغاتی برای صاحبین کسب و کارهاست. به دلیل تخصصی بودن تبلیغات گوگل، مدیریت این تبلیغات نیاز به دانش روز دراین حوزه، زمان و تجربه کافی دارد، به همین دلیل، اگر می خواهید از تبلیغات خود نتیجه دلخواه را بگیرید بهتر است این موضوع را به متخصصین این حوزه بسپارید.

خدمات تبلیغات گوگل فامین ادز

آژانس تبلیغاتی فامین ادز، به عنوان یکی از شرکت های فعال و با تجربه در این حوزه تمامی خدمات مربوط به شارژ اکانت های گوگل ادز، اجرا، مدیریت و بهینه سازی کمپین های تبلیغات گوگل را انجام می دهد.

مدیریت حرفه ای کمپین تبلیغات گوگل

کارشناسان جوان و به روز مجموعه فامین ادز با استفاده از به روز ترین اطلاعات و استراتژی های تبلیغاتی، یک تبلیغات هدفمند و پربازده را برای شما به ارمغان می آورند. یک کمپین تبلیغات گوگل موفق که بتواند بازخورد مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد نیازمند یک استراتژی دقیق، انتخاب صحیح و درست کلمات کلیدی و بهینه سازی مرتب و همه روزه است.

اولین قدم براش شروع یک تبلیغات گوگل قوی، شناخت نوع بیزینس و کسب وکار شما و همچنین نوع مخاطبان و مشتریان شماست. پس از شناخت دقیق این موارد، قدم بعدی، طراحی یک استراتژی استاندارد بر اساس کسب و کار و اهداف تجاری شماست. با انجام این کار درواقع مسیر تبلیغات شما مشخص می شود.

 قدم بعدی که بسیار مهم می باشد انتخاب صحیح کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع رابط بین شما و مشتریان شما کلمات کلیدی می باشد. آیا کلماتی که انتخاب کرده اید توسط کاربران جستجو می شوند؟ آیا این کلمات برای شما سودآوری دارند؟

بنابراین بسیار مهم است که دامنه کلمات کلیدی شما چه واژه ها و عباراتی هستند. پس از انجام تمامی این موارد و نگارش آگهی های جذاب تبلیغاتی که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و همزمان بیان کننده خلاصه ای از بیزینس شما باشد، تبلیغات شما در گوگل به نمایش در می آید.

اما این تازه شروع ماجراست. یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین اقدامات در تبلیغات گوگل، بررسی و آنالیز روزانه و لحظه به لحظه تبلیغات و به دنبال آن بهینه سازی صحیح تبلیغات می باشد. درواقع تبلیغات شما بدون بهینه سازی به جایی نخواهد رسید. پس اگر می خواهید تبلیغات شما نتیجه و بازخورد مورد نظر را برایتان به همراه داشته باشد باید مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما تمامی موارد و نکات گفته شده را به صورت مداوم و البته صحیح برای شما انجام دهد.

در فامین ادز تمامی این موارد به صورت منظم و طبق برنامه زمانی صحیح بر روی کمپین تبلیغاتی شما اجرا می شود و گزارش های روند مثبت تبلیغات به طور منظم برای شما ارسال می شود.

شارژ اکانت های تبلیغات گوگل

یکی دیگر از خدمات مجموعه فامین ادز، شارژ اکانت های تبلیغات گوگل است. ممکن است خود شما تخصص و تجربه لازم را برای مدیریت کمپین تبلیغات گوگل داشته باشید و یا به هر دلیلی بخواهید مدیریت تبلیغات توسط خود شما انجام شود. در این صورت می توانید از پکیج های شارژ اکانت فامین ادز استفاده کنید.

تعرفه شارژ اکانت تبلیغات گوگل در مجموعه فامین ادز با احتساب کمترین کارمزد ممکن برای شما ایجاد شده است. ضمن اینکه تمامی خدمات مربوط به شارژ اکانت در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت برای شما انجام می شود.

در واقع به دلیل تعداد بالای شرکت های ارائه دهنده این خدمات، (مدیریت و شارژ اکانت تبلیغات گوگل)، هزینه های این شرکت ها بسیار رقابتی و نزدیک بهم است. در این شرایط کیفیت این خدمات است که می تواند یک شرکت را از سایرین متمایز کند.

کیفیت خدمات مربوط به شارژ اکانت هم درست به اندازه مدیریت کمپین تبلیغات گوگل مهم و حیاتی است. چرا که اگر شارژ اکانت به درستی و با استفاده از حساب های مشکوک انجام شود می تواند برای شما و اکانت های تبلیغاتی شما مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

یکی دیگر از ساده ترین توقعاتی که مشتریان شارژ اکانت انتظار دارند و توسط برخی شرکت ها انجام نمی شود، پشتیبانی صحیح از این نوع خدمات است.

تاخیر در پاسخگویی و شارژ اکانت و در مواقع حادتر عدم پاسخگویی، شرایط پیچیده ارتباط با کارشناس و اپراتور مانند تیکت های طولانی و پردردسر، عدم شفافیت و ... مواردی است که در برخی از شرکت های ارائ هدهنده خدمات تبلیغات گوگل اتفاق می افتد.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز در این زمینه نیز دارای رزومه ای قوی می باشد. موردی که سبب تمایز مجموعه فامین ادز سایر شرکت های ارائه دهنده این خدمات شده است شفافیت و صداقت کاری در کنار پشتیبانی قوی و حرفه ای این مجموعه می باشد. تیم پشتیبانی مجموعه فامین بصورت 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل آماده ارئه خدمات به شما عزیزان می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی