اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007165464416880

تبلیغات گوگل و مزایای آن

کد: 140007165464416880

https://bit.ly/30eaTXV

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات گوگل که با نام‌های تبلیغ در گوگل، گوگل ادوردز، گوگل ادز و google adwords شناخته شده‌است، یکی از انواع روش‌های تبلیغاتی است که با عنوان تبلیغات کلیکی نیز شناخته‌ شده است.

تبلیغات گوگل و مزایای آن
تبلیغات گوگل و مزایای آن

در تبلیغات گوگل با پرداخت هزینه‌ای به گوگل این امکان برای وب‌سایت شما فراهم می‌شود تا در ازای سرچ کردن کلماتی که مربوط به حوزه کاری شماست و به‌عنوان کلمات کلیدی شناخته‌شده هستند بتوانید وب‌سایت خود را به کاربران نمایش دهید.

ازاین‌رو به این روش تبلیغات تبلیغاتی هدفمند نیز گفته می‌شود، چراکه در سایر روش‌های تبلیغاتی شما تبلیغات خود را انجام می دهید اما تعیین نمی‌کنید که چه افرادی تبلیغات شما را ببیند. درنتیجه ممکن است تبلیغات شما توسط افراد بسیار زیادی دیده شود که عده‌ای از آن‌ها حتی خواهان محصولات و خدمات شما نیز نباشند.

اما در تبلیغات گوگل ادوردز تبلیغات شما تنها به افرادی نمایش داده می‌شود که اقدام به جستجوی کلمات کلیدی حوزه کاری شما در گوگل نموده‌اند. درنتیجه امکان این‌که تنها از یک کاربر بازدیدکننده به مشتری شما تبدیل شوند بسیار زیاد است.

نحوه انجام تبلیغات گوگل

 جهت انجام تبلیغات گوگل نیاز است شما خودتان با دریافت آموزش تبلیغات گوگل بتوانید کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی و مدیریت کنید، اما درصورتی‌که شما دانش تخصصی لازم برای این کار را نداشته باشید می‌توانید راه‌اندازی و مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را به شرکت‌هایی که این کار را انجام می‌دهند بسپارید.

 به‌عنوان مثال آژانس‌های تبلیغاتی بسیاری هستند که در ازای دریافت قیمت تعیین‌شده در کلمات کلیدی که از سوی کمپانی گوگل تعیین می‌شود و همچنین هزینه‌ای که جهت مدیریت کمپین تبلیغاتی شما لازم است می توانند تبلیغات گوگل شما را راه اندازی و مدیریت نمایند.

روش اول به‌عنوان شارژ اکانت تبلیغات گوگل که تنها قیمت کلمات کلیدی در آن دریافت‌شده و مدیریت به‌عهده خودتان است شناخته می‌شود و روش دوم به‌عنوان تبلیغات گوگل مدیریت‌شده در بین افراد شناخته‌شده است.

هزینه تبلیغات گوگل

هزینه تبلیغات گوگل بر اساس میزان رقابتی که در کلمات کلیدی شما پابرجاست و همچنین امتیاز کیفی وب‌سایت شما تعیین می‌شود. این بدان معناست که در کلمات کلیدی هرچه میزان رقابت بیشتر باشد هزینه بیشتری نیز نیاز است که پرداخت شود. در ارتباط با امتیاز کیفی نیز میتوان گفت امتیاز کیفی یک سایت عددی است که براساس کیفیت محتوایی سایت از سوی کمپانی گوگل تعیین‌شده و به هر سایت اختصاص داده می‌شود.

معمولاً سایت‌های سئو بیس که از کیفیت محتوایی خوبی برخوردار هستند دارای امتیاز کیفی بالاتری نیز می‌باشد. به‌طورکلی می‌توان گفت امتیاز کیفی عددی بین ۱ تا ۱۰ است که هرچه این عدد بیشتر و به ۱۰ نزدیک‌تر باشد امتیاز کیفی سایت عدد مناسب‌تری است.

درنتیجه سایت هایی که دارای امتیاز کیفی بیشتری هستند نیاز است هزینه کمتری را بابت دریافت نمایش از گوگل به این کمپانی پرداخت کنند. اما هر چه میزان امتیاز کیفی یک سایت کمتر باشد هزینه‌ای که در کلمات کلیدی باید به گوگل پرداخت کند بیشتر می‌شود، چراکه هزینه تعیین‌شده در کلمات کلیدی از حاصل‌ضرب میزان سختی و رقابت در کلمات در امتیاز کیفی یک سایت برای هر سایت تعیین می‌شود.

لازم به توضیح است گوگل بابت نمایش وب‌سایت شما هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند و این هزینه تنها زمانی از شارژ اکانت گوگل ادز شما کسر می‌شود که کاربری تبلیغات شما را دیده بر روی آن کلیک کند.

مزایای تبلیغات گوگل

ازجمله مزایای بی‌شمار این روش تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 تبلیغات گوگل تبلیغاتی هدفمند است، این روش بسیار پربازده بوده و در مدت‌زمانی کمتر از چند ساعت از راه‌اندازی کمپین امکان نمایش تبلیغات شما به کاربران وجود دارد، در این روش تبلیغاتی امکان نمایش وب‌سایت در ساعات مشخصی از روز وجود دارد، هزینه تبلیغات را و همچنین ساعات نمایش تبلیغات را خود شما هستید که تعیین می‌کنید هر چه هزینه‌ای که برای نمایش تبلیغات خود در نظر می‌گیرید بیشتر باشد وب‌سایت شما تعداد دفعات بیشتری به کاربران نمایش داده می‌شود و بسیاری موارد دیگر.

آژانس تبلیغاتی فامین ادز ازجمله مجموعه‌هایی است که می‌تواند کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز شما را با مناسب‌ترین هزینه ممکن راه‌اندازی و مدیریت کند. در این آژانس تبلیغاتی تبلیغات شما توسط کارشناسان تبلیغات گوگل متخصص مدیریت می‌شود و درنتیجه می‌توانید از هزینه انجام‌شده بیشترین بهره ممکن را ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تنها کافی‌ست با کارشناسان این مجموعه با شماره 02144587932 تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی