اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980215365778296

جشن قرعه کشی بهار 1398 فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13980215365778296

http://bit.ly/2Y2vPdU

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه بزرگ ایرانیان با سابقه 12 ساله در بازار امامزاده حسن با فضای فروشگاهی بالغ بر 6 هزار متر مربع از بزرگترین فروشگاه‌های پوشاک کشور است.

جشن قرعه کشی بهار 1398 فروشگاه بزرگ ایرانیان
جشن قرعه کشی بهار 1398 فروشگاه بزرگ ایرانیان

جشن قرعه کشی بهار 1398 فروشگاه بزرگ ایرانیان با حضور جمع کثیری از مشتریان این مجموعه و اقشار مختلف مردم و با حضور و هنرنمایی علیرضا طلیسچی و حسن ریوندی برگزار شد

جشن قرعه کشی بهار 1398 فروشگاه بزرگ ایرانیان با حضور جمع کثیری از مشتریان این مجموعه و اقشار مختلف مردم و با حضور و هنرنمایی علیرضا طلیسچی و حسن ریوندی برگزار شد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در بازار امامزاده حسن تهران، شامگاه شنبه 14 اردیبهشت ماه شاهد برپایی جشنی با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، مشتریان و علیرضا طلیسچی و حسن ریوندی هنرمندان صاحب نام کشور بود.

علیرضا طلیسچی خواننده مطرح و پرطرفدار نسل جوان و حسن ریوندی کمدین محبوب و مردمی در این جشن به اجرای برنامه پرداختند که اجرای آنها با استقبال و تشویق پرشور حضار مواجه شد.

عیسی‌نژاد مدیر داخلی فروشگاه بزرگ ایرانیان هدف از برگزاری این جشن را ایجاد نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف مردم برشمرد و اظهار کرد که مسئولیت هر مجموعه اقتصادی است که در تعامل با مشتریان و اهالی منطقه گام‌هایی برای بهبود و تقویت سرمایه‌های اجتماعی بردارد و این جشن نیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی فروشگاه بزرگ ایرانیان در برابر اقشار مختلف مردم به ویژه مشتریان و اهالی این منطقه و به منظور ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در مخاطبان برگزار شد.

وی با تاکید بر این که فروشگاه بزرگ ایرانیان خدمت رسانی به بهترین شکل ممکن به مردم را در صدر اهداف خود می‌داند، افزود که خدمت رسانی به مردم در مجموعه فروشگاه بزرگ ایرانیان جلوه‌های مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به ارائه انواع گوناگون بهترین پوشاک با نازل‌ترین قیمت، ارائه تخفیف‌های دوره‌ای و مناسبتی، ارائه تخفیف‌های متنوع به اعضای باشگاه مشتریان، تلاش در جهت ارائه خدمات جانبی خرید به مشتریان، از قبیل اتاق مادر و کودک، محل بازی کودکان و …  برای تسهیل خرید آنها و نهایتا برنامه‌ریزی و اجرای رویدادها و جشن‌هایی برای ارج نهادن به مشتریان و اهالی منطقه و تقویت روحیه نشاط اجتماعی در آنها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار