اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101205802916880

آموزش تبلیغات گوگل

کد: 140101205802916880

https://bit.ly/35VT6I5

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از برترین روش‌های تبلیغاتی در فضای آنلاین تبلیغات گوگل یا گوگل ادز نام دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا وب سایت ‌های نوپا بتوانند در ازای پرداخت هزینه تبلیغات گوگل در رتبه‌های برتر موتور جستجوی گوگل قرار بگیرند.

آموزش تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل فامین ادز

 ازجمله برترین شرکت تبلیغاتی می‌توان به آژانس تبلیغاتی فامین ادز اشاره کرد که با متخصصین جوان و باتجربه می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین نوع تبلیغات را برای شما راه‌اندازی و مدیریت کند.

اگر از صاحبین مشاغل اینترنتی باشید و یا کسب‌وکاری را در اینترنت راه ‌اندازی کرده باشید بدون‌شک با تبلیغات در فضای آنلاین آشنا هستید.

 یکی از برترین روش‌های تبلیغاتی در فضای آنلاین تبلیغات گوگل یا گوگل ادز نام دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا وب سایت ‌های نوپا بتوانند در ازای پرداخت هزینه تبلیغات گوگل که براساس ۲ پارامتر اصلی یعنی امتیاز کیفیت وب‌ سایت شما و هزینه و میزان رقابتی که در کلمات کلیدی حوزه کاری شما پابرجاست بتواند در رتبه‌های برتر موتور جستجوی گوگل قرار بگیرند، که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

 

پارامترهای مؤثر بر تبلیغات گوگل

همان‌طور که پیش‌از این نیز اشاره شد ازجمله عوامل مؤثر بر تبلیغات گوگل می‌توان به میزان سختی و رقابت در کلمات کلیدی تعیین‌شده و امتیاز کیفی وب‌ سایت اشاره کرد در توضیح هر یک می‌توان گفت:

  • میزان سختی و رقابت در کلمات کلیدی

هر چه کلمات کلیدی حوزه کاری شما کلمات پرسود تری باشند افراد و کسب‌وکارهای بیشتری به‌دنبال بدست آوردن رتبه در این کلمات می ‌باشند. درنتیجه رقابت بیشتری در این کلمات پابرجاست و لازم است برای دریافت نمایش از گوگل مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

 لازم به توضیح است مبلغ هر کلمه کلیدی در تبلیغات گوگل به‌صورت مزایده‌ای توسط کمپانی گوگل تعیین می‌شود، این بدان معناست که بین شما و رقیب شما وب‌سایتی که مبلغ بیشتری را بابت کلمات کلیدی گوگل ارائه دهد می‌تواند نمایش را از این موتور جستجوی هوشمند دریافت کند.

 

  • امتیاز کیفی وب‌سایت

امتیاز کیفی وب‌سایت که تحت عنوان کوالیتی اسکور نیز شناخته ‌شده است عددی است بین ۱ تا ۱۰ که توسط کمپانی گوگل براساس کیفیت وب‌ سایت های گوناگون تعیین و به آن ‌ها اختصاص داده می‌شود.

 هر چه امتیاز کیفی یک سایت عددی بزرگ‌تر و به ۱۰ نزدیک‌تر باشد این بدان معناست که وب‌سایت شما از لحاظ کیفی در رتبه بالاتری قرار دارد.

لازم به توضیح است عددی که در نهایت به کمپانی گوگل بابت دریافت نمایش از آن پرداخت می‌کنید، عددی است که از حاصل‌ضرب مبلغ تعیین‌شده کلمات کلیدی که در امتیاز کیفیت وب‌سایت شما ضرب می‌شود، تعیین می‌شود.

 

نحوه انجام تبلیغات گوگل

 بعد از تعیین شدن هزینه تبلیغ در گوگل حال نوبت به راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی شما و ران کردن گوگل ادز می‌رسد.

 به‌طورکلی می‌توان گفت ۲ روش کلی جهت انجام تبلیغات گوگل وجود دارد یکی مدیریت تبلیغات گوگل و دیگر شارژ اکانت گوگل ادز که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

  • تبلیغات گوگل با مدیریت

در تبلیغات گوگل با مدیریت شما هزینه مشخص‌شده در کلمات کلیدی حوزه کاری خود را به همراه درصدی درازای راه‌اندازی، مدیریت و بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی خود به شرکت‌ هایی که دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین تبلیغات ممکن را برای وب‌سایت شما راه‌اندازی و مدیریت کنند پرداخت می‌کنند.

ازجمله برترین شرکت تبلیغاتی می‌توان به آژانس تبلیغاتی فامین ادز اشاره کرد که با متخصصین جوان و باتجربه می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین نوع تبلیغات را برای شما راه‌اندازی و مدیریت کند. با بهره‌گیری از خدمات این مجموعه این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که از تبلیغات انجام‌شده حداکثر سودآوری ممکن به عمل خواهد آمد.

 

  • تبلیغات گوگل بدون مدیریت

در تبلیغات گوگل بدون مدیریت لازم است شما خودتان اطلاعاتی از نحوه راه‌اندازی و مدیریت کمپین تبلیغات گوگل خود داشته باشید و تنها شارژ اکانت گوگل ادز خود را انجام داده و مدیریت را خودتان به‌عهده بگیرید.

لازم به توضیح است درصورتی‌که علم و دانش کافی در راه‌اندازی، مدیریت و بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی خود را نداشته باشید نمی‌توانید بازخورد خوبی از تبلیغات انجام‌شده بدست آورد.

توصیه ما به شما عزیزان این است که همانند هر کار دیگری که اگر تخصص و دانش کافی در انجام آن را ندارید، آن را به متخصصین آن حوزه می سپارید، در این‌مورد نیز به شرکت‌های تبلیغاتی اطمینان کرده و راه‌اندازی، مدیریت و بهینه‌سازی کمپین تبلیغات خود را به آن ‌ها بسپارید.

 فامین ادز از برترین و بزرگ‌ترین شرکت‌ های ارائه‌دهنده انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو و بهینه‌سازی سایت، طراحی سایت، تبلیغاتی کلیکی گوگل، تبلیغات نصب اپلیکیشن و غیره می‌باشد، که بهترین و باکیفیت‌ترین نوع خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی فامین ادز به آدرس اینترنتی https://famin-ads.com/ مراجعه نمایید. کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما عزیزان هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی فامین ادز

تیم جوان و با انگیزه فامین ادز، با تکیه بر دانش به روز و تخصصی و با بهره گیری از افراد دارای تخصص و تجربه در تمامی زمینه های دیجیتال مارکتینگ اعم از تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی سایت، ساخت و طراحی موشن گرافیک، تولید محتوا اینستاگرام و ... بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]